news-background
news-background

«تام کروز» برای فیلمبرداری فیلم جدیدش با همکاری «ایلان ماسک» به فضا می‌رود

«تام کروز» با همکاری «ایلان ماسک» و ناسا برای فیلمبرداری اولین فیلم داستانی اکشن و ماجراجویی به فضا می‌رود. این فیلم ارتباطی با چندگانه‌ی «مأموریت غیرممکن» ندارد و در حال حاضر هیچ استودیویی برای پخش آن انتخاب نشده اما در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد.

فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» (دانلود فیلم Mission: Impossible Fallout با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۸ با وقفه‌ای همراه شد چرا که کروز در حین ضبط صحنه‌های بدلکاری پرش از روی پشت بام مصدوم شد. او سابقه‌ی آویزان شدن از هلی‌کوپتر و یک جت در حین بلند شدن از زمین در فیلم «مأموریت غیرممکن: ملت یاغی» (دانلود فیلم Mission: Impossible Rogue Nation با لینک مستقیم) را دارد و در «مأموریت غیرممکن: پروتکل روح» (دانلود فیلم Mission: Impossible: Ghost Protocol با لینک مستقیم) از «برج خلیفه» دبی بالا رفت.

کروز و البته «جکی چان» بازیگرانی جسورند که برای هرچه واقعی‌تر شدن صحنه‌های اکشن خودشان را به خطر می‌اندازند. در صورتی که کروز با «اسپیس‌اکس» ماسک موفق به فیلمبرداری شود، نامش به تنهایی در کتاب رکوردهای هالیوود ثبت می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این اولین پروژه‌ی سینمایی «ایلان ماسک» نخواهد بود. او در سال ۲۰۰۵ تهیه‌کننده‌ی اجرایی «ممنون که سیگار می‌کشید» (Thank You for Smoking) به کارگردانی «جیسون رایتمن» بود و کمپانی «اسپیس‌اکس» او در سال ۲۰۱۸ مستند «مریخ: درون اسپیس‌اکس» (Mars: Inside SpaceX) را تولید کرده است.

کروز امسال فیلم «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) را روی پرده خواهد داشت و قرار است در ماه دسامبر توسط پارامونت عرضه شود. او پیش از شیوع کرونا در ایتالیا در حال فیلمبرداری قسمت‌های بعدی «مأموریت غیرممکن» به کارگردانی «کریستفر مک‌کواری» بود. پارامونت تاریخ اکران دو قسمت بعدی این چندگانه را به تأخیر انداخته و اعلام کرده است که قسمت هفتم پاییز سال ۲۰۲۱ و قسمت هشتم تابستان سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۰۳

یه سری جمع شدن شدن درباره ایلان ماسک دارن نظر میدن. چرا ماشین شخصیشو میفرسته فضا؟ چون میتونه برادر من.اصطلاحا میگن He's flexin.آدم به این موفقی که هر روز داره مرز ممکن و ناممکن رو جا به جا میکنه،همین که هنوز هم مثل یه آدم عادیه و عاشق خوش گذروندن خودش کلیه.پس به جای ایراد گرفتن و نظر دادن درباره کسایی که توی بالاترین نقطه ی فیلد کاریشون هستن،کاش یکم ازشون یاد بگیریم و از تجربشون استفاده کنیم واقعا امیدوارم همچی این فیلم اوکی بشه و یه همکاری تاریخی بین ایلان و تام ببینیم

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۳۹۹ ۰۴:۴۵

در مورد چرخیدن خورشید دور زمین پیشاپیش عذر میخواهم.

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۳۹۹ ۰۳:۴۶

اجازه هست؟ بنده نه طرفدار انقراض بشر، که کلا طرفدار خیلی چیزها نیستم و فقط به عنوان یک تماشاچیِ ساده به همه چیز نگاه میکنم. پس طبیعیه ببینم: خورشید دور زمین میچرخه.  یک ویروس احتمالی میتونه یک گونه رو منقرض کنه. آدم‌ها در مقیاس جهان قابل چشم‌پوشی‌اند. ارزش و برتری نسبت به بقیه‌ی جانداران، زاده‌ی ذهن‌ خودبزرگ‌بین بشره. تنها قدرته که مسیر پیدایش یا انقراض یک پدیده رو رقم میزنه نه باورهای اخلاقی. قدرت میتونه فکر نکنه و اراده نداشته باشه و هم‌چنان وجود داشته باشه و تاثیر بذاره و به حرف کسی هم گوش نکنه..... و خیلی چیزهای دیگه. این چیزیه که من میبینم و در نهایت نمیتونم خودم رو با خیالات خام فریب بدم که چیزی غیر از این دیدم. بنده فقط معتقدم انقراض یه گزینه است که نمیتونه نادیده گرفته بشه. نه که طرفدارش باشم یا ازش بترسم. و شاید این بی‌تفاوتی قدرت‌های طبیعی به جانداران(جان+دار= جان روحانی شما مد نظرم نیست)، تنها عدالتِ قابل اتکایی باشه که همه از چشمش یک شکل‌اند: موجوداتی در حال زوال.

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۰

شما گویا از بشر و اساساً موجود بودن روی کره زمین تنها جنبه زیستی آن را درک کرده‌اید. «کی یا چی این قرار رو گذاشته که هیچ آدم یا موجود دیگه ای اجازه نداره باعث انقراض بشر شه؟» این پرسش بقدر اکتفا گویاست برای پی بردن به فهم و احساس شما.

نمایش اسپویل
۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹

و منطق شما غریب تر! *اگر قرار بود هر کسی هر کاری که میتونه رو انجام بده...* کی یا چی این قرار رو گذاشته که هیچ آدم یا موجود دیگه ای اجازه نداره باعث انقراض بشر شه؟ جوری حرف میزنید که انگار هنوز باور دارید خورشیده که داره دورِ زمین و آدمهاش میچرخه و دایناسورها منقرض شدن چون آدم نبودن.

نمایش اسپویل
۱ تیر ۱۳۹۹ ۰۳:۴۰

عقل سالم میگه توی یه ماموریت آزمایشی که هدف اصلیش بررسی عملکرد چندتا راکته و در کنارش تبلیغات برای آینده ی شرکت، بهتره اول یه ماشین بدون سرنشین رو که ازش خسته شدی بفرستی فضا تا یه سفینه با هفت تا آدم توش یا هر چیز دیگه ای که انفجار احتمالیش جلوی چشم میلیون ها آدم نقاد به نابودی خودت و شرکتت ختم میشه‌. (جالبه... توی زمانی زندگی میکنیم که بیشتر از هر دوره ای دوربین برای دیدن هست و در عین حال کم تر از هر دوره ای میبینیم.)

نمایش اسپویل
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۰۵

بزمجه رو قبول دارم دمت گرم ولی نمیشه که بره دیگه نیاد اون موقعه سینه چاکان کروز چه کنن

نمایش اسپویل
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۰:۱۸

منطق غریبی دارید. اگر قرار بود هرکسی هرکاری که می‌تونه رو انجام بده تا حالا بشر منقرض شده بود چون خیلی کارها از خیلی افراد برمیاد. گویا چون شما نسبتی با آقای کروز دارید ازش طرفداری می‌کنید چون دیدم «تام» صداش می‌زنید. امّا من اصلاً علاقه‌ای ندارم بدونم چه نسبتی با تام کروز دارید و فقط دنبال اینم که بدونم شما انگلیسی رو به این خوبی کجا آموختید. He's flexing دقیقاً یعنی «داره قپّی میاد» که البتّه کاملاً با این نظر موافقم چون کلک‌واره‌هایی از این دست فقط به مذاق شما و هم‌اندیشانتون خوش میاد. امّا گویا شما این اصطلاح خیابونی رو بمعنای خوب و تعریف و تمجید گرفتید که صدالبتّه این‌طور نیست برادر (یا خواهر). امیدوارم شما هم به فضا برید، البتّه قبلش باید انگلیسی درست‌تری بیاموزید. انشاالله که کروز به فضا بره و دیگه هرگز برنگرده که سینما از شرّ یک بزمجّه خلاص بشه. آمین

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۴۴

این انقدر شرکتشو به دردسر انداخت تا مدیریت شو کشید کنار یه گروهی از دانشمندان پشتشن خودش تنهایی این همه موفقیت بدست نیورده ولی همه رو به نام خودش تو رسانه ها ثبت میکنه کارش باز یبا رسانه هاست تا همیشه تو صدر اخبار بمونه

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۲۳

یه بار که چند تا ادم تو غار گیر کرده بودن این ایلان ماسک چند تا وسیله ربات مانند فرستاد که نجات بده اونارو. بعد رباته عملا نتونست هیچ کاری بکنه و کاملا بی فایده بود. یه بنده خدایه دیگه خودش شخصا رفت اونارو نجات داد از غار که یه بچه هم شاملش میشد. بعد از نجات اونا این بنده خدا اومد گفت که رباتی که ماسک فرستاده به درد نخور بوده.. ایلان ماسک هم عصبانی میشه از این حرفش و بهش میگه بچه باز!!!! واقعاچه ادم مذخرفی.

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۴۱

چند میلیون دلار خرج کرد کلی وکیل گرفت تا چرندی که گفته بود رو درست کنن کلا ادم چیپ مذخرفیه چند وقت پیش جلوی دوربین گل کشیده بود چند میلیون دلار شرکتش ضرر کرد

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۲۴

این ایلان ماسک عقده توجه داره حاضره هر کاری بکنه تو رسانه ها باشه تهش یه افتضاحی دربیاد فقط بخواطر این که به نامش ثبت بشه داره اینکارو میکنه

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۵۳

دقیقا درست میگی. اصلا خوشم نمیاد از این ماسک. کارای بی فایده و مسخره زیاد میکنه. مثلا ماشین شخصیتو میفرستی فضا که چی بشه؟ چه فایده ای داره این کار؟ فقط دنبال خودنماییه.

نمایش اسپویل