news-background
news-background

«تام کروز» برای فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری خود در فضا ۳۰ تا ۶۰ میلیون دلار دریافت می‌کند

 

کروز برای بازی در این فیلم می‌تواند بین ۳۰ تا ۶۰ میلیون دلار دریافت کند.

 

یونیورسال به دنبال خریداری پروژه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری «تام کروز» در فضا است. ورایتی گزارش می‌دهد که تولید این پروژه در خوش‌بینانه‌ترین حالت ۲۰۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت چرا که عوامل فیلم باید برای فیلمبرداری به فضا سفر کنند. کروز نیز به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده دستمزدی ۳۰ تا ۶۰ میلیون دلاری و بخش قابل توجهی از فروش فیلم را دریافت خواهد کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

در ماه می گزارش شده بود که کروز با همکاری ناسا و کمپانی «اسپیس‌اکس» با مدیریت «ایلان ماسک» برای فیلمبرداری پروژه برای اولین بار در تاریخ سینما به فضا می‌رود. «داگ لایمن» کارگردان «آستانه فردا» (دانلود فیلم Edge of Tomorrow با لینک مستقیم) کارگردان این فیلم خواهد بود. فیلمنامه‌ی پروژه هنوز به نگارش درنیامده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

ورایتی تأیید می‌کند آن بخش‌هایی از فیلم که فضا فیلمبرداری خواهند شد شامل چند سکانس اکشن عظیم می‌شود و نظیر آن تاکنون دیده نشده است. علاوه بر این در گزارش این نشریه آمده است که همکاری دست کم دو پلتفرم استریمینگ رد شده زیرا کروز و لایمن تمایل شدیدی به عرضه‌ی فیلم در سالن‌های سینما و تولید آن با یک استودیوی سنتی دارند.

هزینه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری یا بیشتر بر روی یک فیلم اریجینال اکشن در سال‌های اخیر هالیوود تقریباً بی‌سابقه است. تنها «کریستفر نولان» برای «تنت» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) و «برادران روسو» برای فیلم «مرد خاکستری» (The Gray Man) با بازی «رایان رینولدز» و «کریس اوانز» بودجه‌ای در این سطح دریافت کرده‌اند. «مرد خاکستری» با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری پرخرج‌ترین عنوان سینمایی تاریخ نت‌فلیکس خواهد شد.

هرچند هزینه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری برای یونیورسال یک ریسک است اما استودیو برای بازاریابی آن کار سختی نخواهد داشت و تنها سفر کروز به فضا برای جلب توجه کافی است. ورایتی می‌نویسد: «همچون پرتاب تاریخی اخیر اسپیس‌اکس دراگون، تمام دنیا فرستاده شدن کروز به فضا را تماشا خواهند کرد.»

«جیمز برایدنستین» مدیر ناسا می‌گوید ایجاد انگیزه هدف نهایی پروژه است: «یک روز در دوران تحصیل در مقطع راهنمایی فیلم «تاپ گان» را دیدم. از آن روز به بعد می‌دانستم که خلبان نیروی دریایی خواهم شد. هدف این فیلم [مشابه است]. اگر «تام کروز» می‌تواند یک کودک محصل را به حضور در نیروی دریایی و خلبانی تشویق کند، چرا نتوانیم با «تام کروز» برای ظهور «ایلان ماسک» بعدی ایجاد انگیزه کنیم؟ ما به چنین افرادی نیاز داریم. به نسل تازه‌ای از «ایلان‌ ماسک‌»ها. هدف ما از این مأموریت فضایی [و فیلم] این است. همه‌چیز در مورد نسل‌های بعدی است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۴۰

فکرشو بکن برای اینکه ببرنت فضا بهت پولم بدن? تام کروز شانس داره ما هم شانس داریم?

نمایش اسپویل
۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۵۳

اینهمه تلاشش تو این همه سال به کنار ... ولی این حرکت ریسک بسیار بزگیه واسه تام کروز و همه عوامله ... کوچکترین اشتباه مهندسی میتونه تام کروز و کل عواملش رو نابود کنه مثلا شاید فالکون اسپیس ایکس وسط راه منفجر بشه ... زیادم شانس نیست ... میخواد و واسش تلاش میکنه ... اولین ها همیشه تو تاریخ ماندگار میشن ... اولین بازیگر رفته به فضا ... اولین فیلم ساخته شده در فضا ... خلاصه چیز خطرناک و دهن پرکنیه ...مطمئنا خوب میفروشه ...ولی بنظرم اگر همه چیز خوب پیش بره باز اونجا از نظر تکنیکی واقعا چالش های زیادی برای فیلم سازی دارن ... شاید به همین دلیل فیلم بدی بشه که فقط اولین رو به یدک میکشه!

نمایش اسپویل