news-background
news-background

تصاویر حضور «تام کروز» و دیگر بازیگران Mission: Impossible 7 در ویمبلدون

 

«تام کروز» بعد از ظهر شنبه این هفته در لندن در حال ورود به ورزشگاه برای دیدن مسابقات تنیس ویمبلدون دیده شد. این بازیگر ۵۹ ساله به همراه «هیلی آت‌ول» و «پام کلمنتیف» همبازیانش در «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible 7) مسابقه فینال زنان را از نزدیک خواهد دید. «بندیکت کامبربچ» و «ادی ردمین» نیز از جمله ستارگان دیگری بودند که بعضی از بازی‌های ویمبلدون را امسال از نزدیک دیدند.

«مأموریت غیرممکن ۷» یکی از اولین پروژه‌های هالیوود بود که ماه مارس ۲۰۲۰ تحت تأثیر پاندمی در ایتالیا به حالت تعلیق درآمد. این فیلم در حال حاضر قرار است ۲۷ می ۲۰۲۲ اکران شود و در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ به شبکه پارامونت پلاس برود. فیلمبرداری این پروژه سپتامبر ۲۰۲۰ ادامه پیدا کرد اما پس از ابتلای ۱۲ تن از عوامل به ویروس دوباره متوقف شد. در دسامبر ۲۰۲۰، وقتی فیلمبرداری در لندن ادامه پیدا کرد، فایل صوتی پرهیاهوی «تام کروز» که به عوامل تشر می‌زد درز کرد.

کروز برای هفتمین «مأموریت غیرممکن» خود پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد و برای هر دو بازیگر یک گریمور به خدمت گرفت، و علاوه بر این مسئولین بخش‌های مختلف در هتل می‌ماندند و تنها در صورت نیاز به محل فیلمبرداری می‌آمدند. اگر کسی به ویروس مبتلا می‌شد گروهی پنج نفره آماده قرنطینه کردن آن فرد بودند.

«سایمون پگ»، «وینگ ریمز»، «ربکا فرگوسن»، و «ونسا کربی» دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «کریستفر مک‌کواری» خواهند بود. چهره‌های جدید چندگانه نیز «هیلی آت‌ول» و «پام کلمنتیف» بوده‌اند.

«مأموریت غیرممکن ۷» بهار سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید