news-background
news-background

«تام کروز» از آغاز فیلمبرداری دنباله «تاپ گان» خبر داد

فیلمبرداری دنباله بلاک‌باستر تابستانی «تاپ گان» محصول ۱۹۸۶ طبق اعلام حساب توئیتر «تام کروز» از سر گرفته شد. کروز در صفحه توئیتر خود تصویری از خود در نقش ستوان «پیت میچل» ملقب به «تک رو» منتشر کرده که در حال نظاره یک جت جنگی است. در کپشن پست، کروز از هشتگ #روزیکم استفاده کرده و تهیه‌کنندگان فیلم را تگ کرده است. این فیلم در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ توسط پارامونت در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود.

کارگردانی این دنباله را «جوزف کوزینسکی» برعهده گرفته، فیلمسازی که در «فراموشی» هم با کروز همکاری کرده بود. کروز در قسمت دوم فیلم و در نیروی مدرن دریایی استاد پرواز است،‌ اما هنوز از دیگر بازیگران فیلم اطلاعاتی منتشر نشده است. کروز تابستان سال گذشته اعلام کرده بود، «این فیلم به مانند قسمت اول فیلمی در مورد رقابت است و همان لحن فیلم اول را داراست و حال و هوای شور و شوق سرعت و جنگنده‌های تیزرو وجود دارد.

تولید دنباله فیلم «تاپ گان» به کارگردانی «تونی اسکات» از مدت‌ها قبل کلید خورده بود اما مرگ اسکات پروژه را به حالت تعلیق درآورد. پارامونت در آثار سینمایی متعددی از جمله «مأموریت غیرممکن» که آخرین قسمت آن ۲۶ جولای اکران می‌شود همکاری کرده است. در قسمت اول «تاپ گان»، که در سراسر دنیا ۳۵۷ میلیون دلار فروخت، «آنتونی ادواردز»، «کلی مک‌گیلیس»، و «مگ رایان» نیز نقش‌آفرینی کرده بودند.

 

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید