news-background
news-background

«تام کروز»‌ و «کریستفر مک‌کواری» دو «مأموریت غیرممکن» دیگر انجام می‌دهند

استودیوی پارامونت پس از موفقیت جهانی «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» (Mission: Impossible — Fallout) آماده‌ می‌شود تا همکاری خود را با «کریستفر مک‌کواری» تداوم بخشد. ورایتی شب گذشته گزارش داد که مک‌کواری برای نویسندگی و کارگردانی دو قسمت دیگر در این چندگانه‌ی محبوب با استودیو قرارداد به امضاء رسانده است. این نشریه در ادامه می‌نویسد این دو فیلم به صورت یکپارچه فیلمبرداری می‌شود تا اولین فیلم در تابستان ۲۰۲۱ و دومین قسمت برای سال بعد و تابستان ۲۰۲۲ آماده‌ی نمایش شود. موکول شدن تاریخ اکران فیلم به سال ۲۰۲۱ برای جلوگیری از تداخل با دیگر فیلم بزرگ کروز یعنی «تاپ‌ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) صورت گرفته است.

منابع ورایتی همچنین تأیید کرده‌اند که قرارداد کروز هم نهایی شده و او برای بازی در نقش «ایتان هانت» بازخواهد گشت. مک‌کواری خبر بازگشت خود را در صفحه‌ی توئیتر خود اعلام کرد.

مک‌کواری در مصاحبه‌های اخیرش ابراز امیدواری کرده بود که بتواند آثار متفاوتی به تولید برساند و گفته بود برای پروژه‌های مختلفی از جمله «بدون پشیمانی» (Without Remorse) پارامونت با بازی «مایکل بی. جوردن» در نقش «جان کلارک»، شخصیتی در کتاب‌های «تام کلنسی» با سران استودیو مذاکره کرده است. با توجه به فروش ۷۹۰ میلیون دلاری «فال‌اوت» در سراسر دنیا، بهترین رکورد چندگانه تا به امروز، استودیو نتوانست به راحتی از خیر فیلم بگذرد و به سرعت با مک‌کواری برای نویسندگی و کارگردانی دو قسمت جدید وارد مذاکره شد. این فیلم با نقدهای بسیار مثبتی مواجه شد و از «راتن تومیتوز» امتیاز میانگین ۹۷ درصد دریافت کرد.

مک‌کواری اکنون باید درحالی که «تام کروز» سرگرم بازی در «تاپ گان: ماوریک» است، فیلمنامه‌ی جدیدی به نگارش درآورد. تاریخ شروع فیلمبرداری هنوز مشخص نشده اما منابع مدعی‌اند که استودیو تصویربرداری را در سال ۲۰۱۹ کلید می‌زند. وفادار ماندن پارامونت به مک‌کواری شباهت‌هایی به همکاری «برادران وارنر» و «دیوید ییتس» برای تولید چندگانه‌ی «هری پاتر» دارد که با «هری پاتر و نظم ققنوس» آغاز شد و تا سال‌ها بعد تداوم پیدا کرد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۳۸

I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills, skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my TOM CRUISE go now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you

نمایش اسپویل