news-background
news-background

اولین تصویر از «تام هیدلستون» در سریال The Essex Serpent اپل

«تام هیدلستون» در اقتباس تلویزیونی از رمان «مار اسکس» (The Essex Serpent) نوشته‌ی «سارا پری» برای اپل تی‌وی+ مقابل «کلر دینز» نقش‌آفرینی می‌کند.

این سریال به نویسندگی «آنا سایمون» و کارگردانی «کلیو برنارد»، ماجرای زن بیوه‌ای به نام کورا با بازی دینز را دنبال می‌کند که با مرگ همسرش به تازگی از بند یک ازدواج ناموفق رها شده و از لندن ویکتوریایی به دهکده‌ی کوچکی در اسکس می‌رود. مردم دهکده معتقدند که یک موجود افسانه‌ای که «مار اسکس» می‌نامندش به این منطقه بازگشته است. رمان پری که در سال ۲۰۱۶ عرضه شده، داستانی در سال ۱۸۹۳ روایت می‌کند.

هیدلستون نقش «ویل رنسام» رهبر جامعه‌ی کوچک و دورافتاده را بازی می‌کند. تولید این سریال از ۱۵ مارس آغاز شده است. «جیمی لورنسن»، «هاکان کوزتا»، «پاتریک والترز»، «ایان کنینگ»، و «امیلی شرمن» تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود. هیدلستون که با «مدیر شب» (The Night Manager) نامزد امی و برنده‌ی گلدن گلوب شده، به زودی در سریال ابرقهرمانی «لوکی» (Loki) مارول دیده خواهد شد.

مراحل پیش‌تولید «مار اسکس» پاییز گذشته با کناره‌گیری «کیرا نایتلی» از پروژه در فاصله‌ی چند هفته پس از انتخاب شدنش متوقف شد. نایتلی در آن زمان گفت که به دلیل مشکلات خانوادگی ناشی از ویروس کرونا در این پروژه همکاری نمی‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید