news-background
news-background

«تام هیدلستون»: آماده‌ام تا همیشه نقش Loki را بازی کنم

«تام هیدلستون» بریتانیایی در جلسه پرسش و پاسخی با هواداران در تامبلر به این پرسش پاسخ داد که تا چه زمانی حاضر است نقش «لوکی» (Loki) را بازی کند. او در واکنش به این سؤال که آیا حاضر است تا پایان عمر این نقش را بازی کند یا نه گفت: «بله.»

دیزنی+ تولید فصل دوم «لوکی» را تأیید کرده و این شخصیت ماجراجویی‌های بیشتری را در پیش خواهد داشت. «لوکی» حتی در فیلم «دکتر استرنج و دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد، اما استودیوی مارول هنوز به صورت رسمی مشارکت او را تأیید نکرده است.

هیدلستون می‌گوید: «آیا حاضرم؟ بله، قطعاً. بسیار خوش‌شانس بوده‌ام که نقش «لوکی» را تا این مدت طولانی بازی کرده‌ام، و احساس می‌کنم که واقعاً شخصیت جذابی است که از خلق شدنش مدت زیادی می‌گذرد. جنبه‌های مختلف بسیار زیادی دارد، و خصوصیات مختلف و بسیار زیادی که وقتی نقشش را بازی می‌کنم احساس می‌کنم چیز تازه‌ای در موردش کشف می‌کنم یا تکاملش می‌دهیم یا او را به جایی می‌بریم که پیش‌تر نرفته.»

هیدلستون نزدیک به ۱۱ سال است که در نقش «لوکی» بازی می‌کند و جدا از سریال «لوکی» در شش فیلم دیگر ظاهر شده. او اضافه می‌کند که معتقد است «لوکی» به این زودی جایی نمی‌رود: «بله، مدتی است که وجود دارد. فکر می‌کنم مدت بسیار طولانی‌تری بماند. در همین حین، من نیز تا وقتی مردم بخواهند می‌مانم.»

با پایان فصل اول «لوکی»، سریال بعدی دیزنی+ انیمیشن «چه می‌شود اگر» (What If) با صداپیشگی هیدلستتون و دیگر ستارگان مارول از جمله «چادویک بوزمن» است. هیدلستون در فصل دوم سریال «مار اسکس» () اپل تی‌وی+ نیز جلوی دوربین خواهد رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید