news-background
news-background

«تام هنکس» و «لیدی گاگا» در ویژه‌برنامه تحلیف «جو بایدن» ملت آمریکا را تسکین می‌دهند

«تام هنکس» بازیگر محبوب هالیوود مجری ویژه‌برنامه‌ی تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهور آینده‌ی آمریکا خواهد بود. این برنامه تحت عنوان «تجلیل از آمریکا» (Celebrating America) ۲۰ ژانویه پخش خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این برنامه‌ی ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی «ریکی کرشنر»، علاوه بر حضور چهل و ششمین رئیس جمهور و «کاملا هریس» چهل و نهمین معاون رئیس جمهور آمریکا، خوانندگانی چون «دمی لوواتو» و «جاستین تیمبرلیک» بعضی ترانه‌هایشان را اجرا می‌کنند. «جان بون جووی»، «لیدی گاگا» و خوانندگان دیگری که اسامی آن‌ها به زودی اعلام می‌شود در این مراسم دیده خواهند شد.

برنامه‌ی «تجیلیل از آمریکا» از چندین شبکه از جمله ای‌بی‌سی، ان‌بی‌سی، سی‌بی‌اس، ام‌اس‌ان‌بی‌سی، و سی‌ان‌ان روی ایر می‌رود. شایعه‌ی پخش ویژه‌برنامه از آمازون پرایم ویدیو و دیگر شبکه‌ها نیز به گوش می‌رسد.

بایدن و هریس عصر روز ۲۰ ژانویه سوگند یاد خواهند کرد اما با توجه به نگرانی‌هایی که در مورد کووید و حمله‌ی احتمالی نیروهای حامی ترامپ وجود دارد، شهردار واشینگتن دی‌سی به مردم آمریکا توصیه کرده است که از سفر به این شهر خودداری کنند.

«گارد ملی» آمریکا و دیگر نیروهای امنیتی وعده داده‌اند که ۲۰ ژانویه با تمام قوا از این مراسم محافظت خواهند کرد. «باراک اوباما»، «جرج دابلو. بوش» و «بیل کلینتون» به همراه همسرانشان در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ دی ۱۳۹۹ ۲۱:۴۰

یعنی چی مردم آمریکا رو تسکین میدن؟ سلبریتی های وابسته به جریان مافیایی چپ آمریکا خودشون تا خرخره سرشون تو آخور قدرته بعد مردم آمریکا رو قراره تسکین بدن؟؟؟؟

نمایش اسپویل
۲۵ دی ۱۳۹۹ ۲۰:۰۰

این در واقع بیانگر واقعیت انتخابات آمریکاس که با شو و دلقک بازی مردم رو قانع میکنن که با چیزی که رقم زدم براشون کنار بیان. در واقع آمریکا هم مردم هیچ کاره هستن. پول و سازمانهای پشت پرده حکومت میکنن.

نمایش اسپویل