news-background
news-background

«تام هنکس» برای یک پسر ۸ ساله استرالیایی به نام «کرونا» ماشین تحریر «کرونا» فرستاد

یک پسر استرالیایی به نام کرونا از طرف «تام هنکس» بزرگ یک نامه و یک هدیه دریافت کرد. او پیش‌تر با ارسال نامه‌ای به هنکس نوشته بود که به خاطر نامش او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.

«کرونا» که در گولد کوست استرالیا زندگی می‌کند ۶ آوریل و در فاصله‌ی کوتاهی پس از مبتلا شدن ستاره‌ی هالیوود و همسرش «ریتا ویلسون» به ویروس کرونا نامه‌ای به هنکس نوشته بود. در این نامه پسرک با زوج هالیوودی اظهار همدردی می‌کند و توضیح می‌دهد که در هفته‌های اخیر نامش در و رنجی غیرمنتظره به همراه داشته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

او می‌نویسند: «اسمم را دوست دارم اما در مدرسه مردم مرا کروناویروس می‌خوانند. وقتی مرا به این نام صدا می‌زنند به‌شدت غمگین می‌شوم.» هنکس چند روز بعد در پاسخ به او می‌نوسید: «نامه‌ی تو من و همسرم را به‌شدت شگفت‌زده کرد. سپاسگزارم که چنین دوست خوبی برای ما هستی. دوست باعث می‌شود وقتی سرافکنده‌ای احساس خوبی داشته باشی. تو را در تلویزیون دیدم، هرچند در آن زمان به آمریکا برگشته بودم – و در سلامت کامل به سر می‌بردم. هرچند دیگر بیمار نبودم، اما نامه‌ی تو حالم را بسیار بهتر کرد.»

هنکس در پایان با ارجاع به ترانه‌ی «رندی نیومن» برای «داستان اسباب بازی» (Toy Story) اضافه می‌کند: «تو دوست خوبی در من داری!»

هنکس برای پسرک یکی از چندین ماشین تحریر خود با برند «کرونا» را هم فرستاده است. او در نامه‌اش توضیح می‌دهد: «فکر کردم این ماشین تحریر مناسب تو باشد. آن را به گولد کوست برده بودم و حالا دوباره به آنجا – نزد تو برمی‌گردد. از بزرگ‌ترها نحوه‌ی کار کردن با آن را بیاموز. و به وسیله‌ی آن برایم نامه بنویس.»

هنکس و ویلسون در ماه مارس در حین فیلمبرداری یک پروژه‌ی بیوگرافیکال برای «الویس پرسلی» به ویروس کرونا مبتلا شدند. حال هر دوی آن‌ها بهبود پیدا کرده و در حال حاضر به آمریکا بازگشته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰

یاد انیمیشن Mary and Max افتادم ...

نمایش اسپویل