news-background
news-background

«تام هنکس» به کسانی که ماسک نمی‌پوشند: «شرم بر شما»؛ «جنیفر انیستون»: «آن ماسک لعنتی را بپوشید»

«تام هنکس» به انتقاد از افرادی پرداخت که از پوشیدن ماسک خودداری می‌کنند. این بازیگر که خود از اولین سلبریتی‌های مبتلا شده به ویروس کرونا بود، در مصاحبه با «پیپل» می‌گوید: «برای رسیدن به فرادیی [بهتر] سه کار می‌توانیم انجام دهیم: پوشیدن ماسک، فاصله‌گیری اجتماعی، شستن دست‌ها.»

هنکس اضافه می‌کند: «این کارها بسیار ساده و راحت است، و اگر در خودتان نمی‌بینید که این مسائل بسیار ابتدایی را رعایت کنید – شرم بر شما. اگر خودرویی برانید سعی می‌کنید با سرعت زیادی حرکت نکنید، برای اینکه با عابران پیاده برخورد نکنید از چراغ راهنما استفاده می‌کنید. خدای من عقل سلیم حکم می‌کند.»

هنکس در مورد وضعیت جسمانی خود و همسرش «ریتا ویلسون» که در استرالیا به ویروس کرونا مبتلا شدند می‌گوید: «به عنوان [پیش‌مرگ و] قناری در معدن زغال سنگ برای تجربه‌ی کووید-۱۹، حال ما خوب است. ما حدود ۱۰ روز علائم بسیار ناخوشایندی داشتیم. خوشحالم که بگویم جان‌مان را تهدید نکرد. قرنطینه شدیم تا نظارت بیشتری روی ما باشد زیرا اگر دمای بدن ما بالا می‌رفت، اگر ریه‌های ما پر می‌شد، اگر هر اتفاق بدی پیش می‌آمد، ممکن بود به مراقبت پزشکی ویژه احتیاج پیدا کنیم. اما این‌گونه نشد.»

فیلم «گری‌هوند» (دانلود فیلم Greyhound با لینک مستقیم) که توسط اپل با قراردادی ۷۰ میلیون دلاری خریداری شده ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹) منتشر خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«جنیفر انیستون» ستاره‌ی سریال «دوستان» (دانلود سریال Friends با لینک مستقیم) نیز سه‌شنبه نیز به هواداران توصیه کرد برای مبارزه با ویروس کرونا «یک ماسک لعنتی» بپوشند. انیستون در صفحه‌ی اینستاگرامش تصویری از خودش با ماسک منتشر کرده و به مردم یادآور شده که این کار فقط برای محافظت از خود فرد نیست. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

انیستون می‌نویسد: «به نظر می‌رسد که وقتی از مردم می‌خواهند یک ماسک بپوشند نگران می‌شوند که حقوق‌شان را پایمال کرده‌اند. این توصیه‌ی ساده و مؤثر به قیمت جان مردم [در آمریکا] سیاسی شده. در این خصوص نباید بحثی وجود داشته باشد. اگر به زندگی بشر اهمیت می‌دهید، لطفاً... یک ماسک لعنتی بپوشید و اطرافیان خود را به این کار تشویق کنید.»

آمار مبتلایان به ویروس کرونا بار دیگر به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده و در ایالات متحده ۵۱ هزار مورد ابتلای جدید گزارش شده است. این در حالی است که «دونالد ترامپ» زیر بار توصیه‌های پزشکی نمی‌رود و در سخنرانی‌ها و کنفرانس‌های مطبوعاتی از ماسک استفاده نمی‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ تیر ۱۳۹۹ ۰۸:۱۰

ترول همیشگی!!

نمایش اسپویل
۱۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۹:۱۲

میگن با جنگ میتونی بر ملتی پیروز بشی ولی با دو چیز میتونی یه جامعه رو تسخیر کنی: اولی ترس دومی تفرقه. کرونا = ترس ، جان سیاهپوستان مهم است = تفرقه ، مطبوعات و سلبریتی ها هم ابزار. غرب آینده ی جالبی پیش رو داره

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۴۷

موافقم/ ولی عیزم فک نکن فقد غربه... نگاه کن که دنیارو چطور مشغول میکنن...

نمایش اسپویل