news-background
news-background

تام هالند به دنبال وداع با نقش «مرد عنکبوتی»: «اگر در ۳۰ سالگی نقش «پیتر پارکر» را بازی کنم یک جای کارم می‌لنگد»؛ واکنش هالند به صحنه‌های پایانی Venom 2

«تام هالند» در پنج فیلم «دنیای سینمایی مارول» نقش «پیتر پارکر» یا «مرد عنکبوتی» را بازی کرده اما انتظار می‌رود ششمین نقش‌آفرینی او در «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) که دومین تریلر رسمی آن به‌تازگی منتشر شده، یکی از مهم‌ترین این فیلم‌ها باشد. در این قسمت درها به روی دنیاهای موازی گشوده خواهد شد و شخصیت‌های شرور یک به یک از راه می‌رسند. اما آیا «تام هالند» پس از این قسمت بازخواهد گشت؟

صحنه‌های پس از تیتراژ «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) این وعده را می‌دهد، اما قرارداد هالند با «راهی به خانه نیست» با سونی به پایان می‌رسد. این بازیگر ۲۵ ساله در مصاحبه جدیدی با مجله «جی‌کیو» می‌گوید: «شاید وقت آن رسیده که فراموشش کنم. شاید برای چندگانه «مرد-عنکبوتی» بهتر باشد که فیلمی برای شخصیت «مایلز مورالس» بسازند. باید حساب «پیتر پارکر» را هم داشته باشم، چون او بخش مهمی از زندگی من است. اگر پس از ۳۰ سالگی در حال بازی در نقش «مرد-عنکبوتی» باشم، یک جای کارم می‌لنگد.»

شخصیت محبوب «مایلز مورالس» با انیمیشن بلند «مرد-عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) دیده شده است. آن فیلم تحسین‌شده برنده اسکار بهترین فیلم انیمیشن بلند نیز شد. هوادراان مارول چندین سال است که تولید فیلم لایو-اکشنی برای «مایلز مورالز» را طلب می‌کنند. با معرفی دنیا‌های موازی در «راهی به خانه نیست»، این امکان فراهم شده است که هالند به «پیتر پارکر» بدرود بگوید و مورالس به شکل لایو-اکشن معرفی شود.

«ایمی پاسکال» مدیر سابق سونی و تهیه‌کننده «مرد-عنکبوتی» به «جی‌کیو» می‌گوید: «با [هالند] در مورد شاید ۱۰۰ فیلم دیگر حرف زده‌ام. بدون او فیلم «مرد-عنکبوتی» نمی‌سازم. شوخی می‌کنید؟»

اما هالند ادامه می‌دهد: «قطعاً فکر نمی‌کنم که بخواهم تا پایان عمر بازیگر باشم. شاید نجار شوم؟ همیشه با دستانم خوب عمل کرده‌ام. اگر چیزی خراب شود، راهی برای درست کردنش پیدا می‌کنم.» هالند اضافه می‌کند که رؤیای دیگری هم در ذهن دارد: «خریدن ساختمان‌ها و اجاره دادنشان به قیمتی ارزان‌تر از معمول، چون به پولش احتیاجی ندارم.»

هالند در مورد دوست دختر و همبازی‌اش «زندایا» در فیلم «راهی به خانه نیست» می‌گوید: «داشتن زندایا در زندگی‌ام نقش مهمی در سلامت روانم داشت. او نقش خود به عنوان یک الگو برای دختران و پسران جوان را به خوبی ایفا می‌کند. وقتی یک نفر پیدا شود و بگوید: «اجازه هست یک عکس بگیرم؟» برای او همیشه هیچ‌وقت وقت بدی نیست.» هالند اضافه می‌کند: «یکی از اشکالات شهرت این است که دیگر روی حریم خصوصی اختیاری ندارید و لحظه‌ای که فکر می‌کنید تنها میان دو فردی است که عاشق یکدیگرند در حال حاضر لحظه‌ای است که با دنیا به اشتراکش می‌گذارند.»

«زندایا» سکوتش را در مورد تصاویر درز شده از صمیمانه‌ترین لحظات رابطه او و هالند توسط پاپاراتزی‌ها می‌گوید: «عجیب و غریب و گیج‌کننده و تجاوزگرانه بود. احساس یکسان هر دوی ما این است که وقتی عاشق فردی هستی و به او علاقه داری، آرزو می‌کنی بعضی لحظات یا چیزها، تنها میان خودتان باقی می‌ماند.»

هالند در بخش دیگری از مصاحبه با «جی‌کیو» می‌گوید بهترین توصیه را از «الیزابت اولسن» بازیگر نقش «اسکارلت ویچ» در «دنیای سینمایی مارول» شنیده است: ««نه» یک جمله کامل است. «نه» کافی است.»»

[حاوی اسپویلر از فیلم «ونوم ۲»]

هالند در مصاحبه دیگری با «توتال فیلم» بالأخره به صحنه‌های پایانی فیلم «ونوم ۲» واکشن نشان می‌دهد. در پایان آن فیلم، شخصیت «ادی براک» با بازی «تام هاردی» به ظاهر به «دنیای سینمایی مارول» انتقال پیدا کرد – در حالی که دنیای فیلم‌های سونی و مارول تا آن لحظه به هم پیوند رسمی نخورده بود – و «ونوم» با دیدن «پیتر پارکر» با بازی هالند از خود بی‌خود شد و به نظر رسید که او پارکر را می‌شناسد.

هالند در مورد رویارویی «ونوم» و «مرد-عنکبوتی» در فیلم‌های آینده می‌گوید: «از بودن در آن فیلم واقعاً هیجان‌زده بودم. بدیهی است که «تام هاردی» یکی از بهترین بازیگران دنیاست. خوشحالم که او آدمی دوست‌داشتنی است. اما واقعاً به این موضوع خیلی فکر نکرده‌ام.»

هاردی و سرکیس پیش‌تر ادعا کرده بودند که در فیلم‌های بعدی این دو شخصیت «قطعاً» با هم مقابله خواهند کرد.

«مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» ۱۷ دسامبر در سینماهای ایالات متحده اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید