news-background
news-background

«تام هالند»: مشکلی با هم‌جنس‌گرا بودن «مرد عنکبوتی» ندارم

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول وعده داده است که شخصیت‌های هم‌جنس‌گرا و دگرباش به «دنیای سینمایی مارول» راه پیدا خواهند کرد.

آیا «پیتر پارکر» در «دنیای سینمایی مارول» هم‌جنس‌گرا از آب درمی‌آید؟ با توجه به رابطه‌ی او با «ام‌جی» با بازی «زندایا» بعید به نظر می‌رسد، اما «تام هالند» از این ایده استقبال کرده است. او در مصاحبه با «ساندی تایمز» می‌گوید مشکلی با هم‌جنس‌گرا بودن شخصیت ابرقهرمانش ندارد و تأیید می‌کند که «دنیای سینمایی مارول» باید هر چه زودتر به چنین شخصیت‌هایی میدان دهد.

هالند در پاسخ به این پرسش که آیا با هم‌جنس‌گرا بودن «پیتر پارکر/مرد عنکبوتی» مشکلی دارد یا نه می‌گوید: «نه، اصلاً. در مورد آینده‌ی شخصیت نمی‌توانم صحبت چرا که راستش را بخواهید چیزی نمی‌دانم و اختیاری در این زمینه ندارم اما در مورد آینده‌ی مارول اطلاعات زیادی دارم و می‌دانم که آن‌ها در چند سال آینده افراد مختلفی را معرفی خواهند کرد.»

هالند اضافه می‌کند: «دنیا پیچیده‌تر از چیزی است که یک مرد سفیدپوست دگرجنس‌گرا [تصور می‌کند.] به همین جا ختم نمی‌شود. این فیلم‌ها باید نمایندگانی بیشتر از یک نوع انسان داشته باشند.»

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول اخیراً در مصاحبه با io9 وعده داده است که در فاز بعدی «دنیا سینمایی مارول» اولین شخصیت علناً هم‌جنس‌گرای «دنیای سینمایی مارول» معرفی خواهد شد. وقتی که امسال در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» کارگردان فیلم «جو روسو» برای لحظاتی در نقش یک شخصیت بی نام و نشان هم‌جنس‌گرا ایفای نقش کرد، استودیو با اعتراضات گسترده و ناخواسته مواجه شد. روسو در این باره توضیح داد که این شخصیت هرگز قرار نبوده اولین شخصیت مهم هم‌جنس‌گرای استودیو باشد.

در هفته‌های گذشته شایعه‌ی معرفی اولین شخصیت‌ هم‌جنس‌گرای «دنیای سینمایی مارول» در فیلم «جاودانان» (The Eternals) به کارگردانی «کلوئی ژائو» و بازی «ریچارد مدن»، «کمیل نانجیانی» و «انجلینا جولی» شنیده می‌شد.

هالند اخیراً از اینکه «گوئنیت پالترو» اعلام کرد نقش خود در «مرد عنکبوتی» را به یاد نمی‌آورد اظهار دل‌شکستگی کرده بود. پالترو اوایل ماه ژوئن با حضور در «شوی سرآشپز» (The Chef Show) نت‌فلیکس با اجرای «جان فاورو»، گفته بود نقش خود در «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» را به یاد نمی‌آورد. شخصیت «پپر پاتس» با بازی پالترو در پایان آن فیلم وقتی که «پیتر پارکر» پیشنهاد همکاری با «تونی استارک» در گروه «انتقام‌جویان»‌ را رد می‌کند، حضور کوتاهی داشت. وقتی که فاورو به آن فیلم اشاره می‌کند پالترو می‌گوید: «نه، من در «مرد عنکبوتی» نبودم، در «انتقام‌جویان» بازی کردم.»

گاف پالترو در شبکه‌های مجازی جنجالی شد و به گوش «تام هالند» هم رسید. «پیتر پارکر» هالند در «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» برای اولین بار در این نقش ظاهر شد اما «بازگشت به خانه» اولین فیلم اختصاصی شخصیت در «دنیای سینمایی مارول» بود.

هالند که این روزها در کنفرانس‌های مطبوعاتی «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-man: Far From Home) حاضر می‌شود در واکنش به اشتباه پالترو در مصاحبه با «پاپ شوگر» می‌گوید: «من با گوئنیت تنها یک بار در «بازگشت به خانه» همبازی شده‌ بودم، اما او چیزی به یاد نمی‌آورد، و این مسئله تا به امروز قلب مرا می‌شکند.»

پالترو و هالند بار دیگر در «انتقام‌جویان: آخر بازی» در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. هالند به یاد می‌آورد: «[پالترو] نزد من آمد و خواهش کرد که با او و رابرت [داونی جونیور] عکس بیندازم. سپس آن عکس را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «رابرت داونی جونیور، من و این بچه.» من فقط یک بچه نبودم.»

پالترو در «مرد عنکبوتی: دور از خانه» که از چهارشنبه شب در آمریکا روی پرده رفته است، حضور نخواهد داشت. هالند برای پنجمین بار نقش «پیتر پارکر» را ایفا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۹

اگه فکر میکنید با چهارتا فیلم دیدن گرایش جنسی ادم عوض میشه ??مجبور نیستید ببینید کسی هم نیاز به پند و نصیحت شماها نداره ??بفرمایید زلال احکام ببینید و به زندگی شادتون ادامه بدید??(انقدر این حرفهای دوستان چرنده که مثل این میمونه یکی که دم از حقوق حیوانات میزنه بهش بگیم داری تبلیغ حیوان بودن میکنی?)

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۳۴

بچه بازی و فیلم ساختن برا افریقایی ها و.... کم بود برا همجنسبازها هم فیلم میسازن تا فقط فروش فیلماشون بالا تر بره

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۰۵

مارول۱۵ تا فیلم ساخت تا همجنس گرایی و همجنس بازی رو نمایش بده عجب ادم هایی زرنگی اند این هالیوودی ها

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۰۶:۲۲

اگر هرمون رشد مشکل داشته باشه درمانش میکنن نمیگن طبیعیه اگر افسرده باشی درمانش میکنن نمیگن طبیعیه اگر هرمون انسولین مشکل داشته باشه درمان میکنن نمیگن طبیعیه و ... به گفته دانشمندان هم تمایل جنسی یه هرمونه اگر کسی خلاف طبیعت انسان به جنس موافق تمایل داره به دلیل اختلال جنسیه اگر یه نفر گوشه خونش همچین مشکلی داره درمانش نمیکنه مشکلی نیست اما اینکه بخواد به زور طبیعیه جلوش بده زوره این هالیوود هم داره از حد خارج میشه !!!

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۰۲:۳۲

اتفاق خوووب ❤?????

نمایش اسپویل
بیشتر