news-background
news-background

«تام هالند» آغاز فیلمبرداری Uncharted را تأیید کرد

به نظر می‌رسد که حتی پاندمی ویروس کرونا نتوانسته مانع آغاز فیلمبرداری اقتباس سینمایی سونی از بازی ویدیویی «آنچارتد» (دانلود فیلم Uncharted با لینک مستقیم) شود. این فیلم که در مراحل توسعه با مشکلاتی مواجه شده بود، به زودی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وارد مرحله‌ی تولید خواهد شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

این فیلم دقیقاً به بازی ویدیویی «آنچارتد» شبیه نخواهد بود. سونی پتانسیل بالایی در داستان دیده و به جای اینکه ماجراجویی «نیتان درک» سی و چند ساله را مانند بازی‌های پلی‌استیشن روایت کند، داستان نسخه‌ی جوان‌تر او با بازی «تام هالند» را بازگو خواهد کرد. بنابراین این فیلم روایت‌گر پیشینه‌ی شخصیت است و «مارک والبرگ» نقش «سالی» استاد نیتان را بازی می‌کند. فیلم با آنچه هواداران انتظارش را می‌کشیدند متفاوت خواهد بود اما دیدن آن همچنان خالی از لطف نیست. تماشای انلاین فیلم خارجی.

کارگردانی فیلم به «روبن فلایشر» سپرده شده که سال ۲۰۱۸ «ونوم» (دانلود فیلم Venom با لینک مستقیم) را ساخت و انتظار می‌رود «آنتونیو باندراس» نقش شخصیت شرور قصه را ایفا کند.

مسئله‌ی چالش‌برانگیز برای سونی این است که بازی‌های ویدیویی «آنچاردتد» شباهت‌های زیادی به فیلم داشتند و از فیلم‌های «ایندیانا جونز» الهام گرفته شده بودند. علت تأخیرهای طولانی برای این اقتباس سینمایی هنوز مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد که موانع پشت سر گذاشته شده و فیلم سرانجام آماده‌ی فیلمبرداری است.

فیلم «آنچارتد» ۱۶ ژوئیه سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

      https://www.instagram.com/p/CCp7veiFH23/

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید