news-background
news-background

«تام هاردی» در فیلم بعدی خود نقش «آل کاپون» را بازی خواهد کرد

«تام هاردی» در پست جدید اینستاگرام خود تائید نمود که پروژه ی سینمایی بعدی اش بازی در نقش خلافکار مشهور تاریخ یعنی «آل کاپون» خواهد بود. او قرار است در فیلمی به نام «Fonzo» این شخصیت را به مقابل دوربین ببرد. آل کاپون تاکنون دستمایه ی ساخت فیلم و سریال های بسیاری بوده است و شاید نزدیک ترین و موفق ترین اقتباس از زندگی او را در فیلم «Scarface» و بازی «آلپاچینو» به یاد داریم. تام هاردی نخستین بار در سال 2012 اعلام کرد که می خواهد در نقش این شخصیت بازی کند و اکنون بعد از گذشت شش سال از زمان اعلام آمادگی اش نوبت ساخت این فیلم فرا رسیده است. گزارشات حاکی از آنند که فیلمبرداری این اثر در آینده ی نزدیک در شهر نیواورلئان آغاز می شود. ساعاتی پیش، تام هاردی در صفحه ی اینستاگرامش تصویری منتشر نمود و زیرش عبارت «وقت آل کاپون است» به صورت رسمی اعلام کرد که فیلم بعدی اش داستانی با محوریت این شخصیت خواهد داشت. در خلاصه داستان اولیه ای که از فیلم «Fonzo» منتشر شده چنین می خوانیم:

آلفونسو کاپون که اکنون بدنام ترین و شناخته شده ترین خلافکار تاریخ آمریکاست، زمانی یک تاجر دلال مواد مخدر در شیکاگو بود. او در 47 امین سال زندگانی اش بعد از سپری کردن ده سال حبس در زندان آلکاتراز دچار جنون شده و خاطرات گذشته اش را به یاد می آورد. خاطراتی که آمیخته با خشونت و بی رحمی اند.

 

تام هاردی بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای ایفای نقش چنین شخصیتی است. او پیش از این نیز سابقه ی بازی در نقش شخصیت هایی متفاوت را در کارنامه ی خود داشته است و شاید فیلم «Bronson» مثالی خوب از توانایی های این بازیگر در به تصویر کشیدن شخصیت هایی مجنون باشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره ی این پروژه منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۱۹

یکی از بهترین بازیگران حال حاضر همین اخیرا سریال تابو رو اگه دیده باشین متوجه میشین ضعف های وحشتناک سریال پشت بازی هاردی پنهان شده بود.

نمایش اسپویل
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۳۰

چی بهتر از این که تام هاردی رو تو نقش ی گنگستر ببینی واقعا قراره خفن باشه متمعنم یکی از بهترین ها میشه

نمایش اسپویل