news-background
news-background

«تام هاردی» اولین تصویر از «وودی هارلسون» در Venom 2 را منتشر کرد

به‌روز رسانی: «تام هاردی» این تصویر را از صفحه‌ی خود در اینستاگرام حذف کرد.

بسیاری از هواداران مارول در آخرین لحظات فیلم «ونوم» (دانلود فیلم Venom با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۸ غافلگیر شدند. این فیلم به رغم نقدهای تند و تیزی که دریافت کرد پرفروش‌ شد و سونی پس از تیتراژ پایانی وعده‌ی ساخته شدن قسمت دوم را داد. شخصیت «ادی براک» با بازی «تام هاردی» به زندان فرستاده شد تا از یک قاتل زنجیره‌ای خطرناک که کسی جز «کلیتوس کسدی/کارنج» با بازی «وودی هارلسون» نبود گزارش تهیه کند.

دوشنبه شب گذشته، هاردی ستاره‌ی فیلم اولین تصویر از «وودی هارلسون» در «ونوم ۲» (دانلود فیلم Venom 2 با لینک مستقیم) را به اشتراک گذاشت و از ظاهر جدید شخصیت رونمایی کرد. در صحنه‌ای که پس از تیتراژ پایانی قسمت اول به نمایش درآمد، شخصیت هارلسون پس از یک سخنرانی عجیب به چشمان ادی نگاه می‌کند و می‌گوید: «کشتار به راه می‌افتد.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

حتی اگر شخصیت «کارنج» ضدقهرمان اصلی «ونوم ۲» باشد، هواداران باز هم مشتاق دیدن «تام هالند» در قالب شخصیت «مرد عنکبوتی» خواهند بود. این اتفاق بعید به نظر می‌رسد اما «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول اخیراً با اظهاراتش احتمال حضور «مرد عنکبوتی» در دنیای سینمایی سونی را تقویت کرد.

فایگی می‌گوید: «بسیار خوشحالم که ماجراجویی اسپایدی در دنیای سینمایی مارول ادامه پیدا می‌کند. من به همراه سایر اعضای استودیوی مارول از اینکه بر روی این شخصیت کار می‌کنیم هیجان‌زده‌ایم. «مرد عنکبوتی» یک قهرمان و نمادی قدرتمند است که داستان‌هایش مخاطبینی از تمامی سنین را در بر می‌گیرد. او تنها ابرقهرمانی است که در دنیاهای سینمایی مختلف حاضر شده است، بنابراین همچنانکه سونی دنیای عنکبوتی خودش را توسعه می‌دهد ممکن است در ‌آینده ما را غافل‌گیر کند.»

سونی فیلم «ونوم ۲» به کارگردانی «اندی سرکیس» را ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید