news-background
news-background

تاریخ پخش Coming 2 America «ادی مورفی» از آمازون مشخص شد

آمازون فیلم «سفر به آمریکا ۲» (دانلود فیلم Coming 2 America با لینک مستقیم) با بازی «ادی مورفی» را ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند. این کمپانی فیلم جدید مورفی را که باید ۱۸ دسامبر در سال‌های سینما اکران می‌شد با قراردادی ۱۲۵ میلیون دلاری از پارامونت خریداری کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

آمازون اخیراً فیلم «بورات ۲» (Borat Subsequent Movie Film) را با موفقیت پخش کرده بود. این پلتفرم آمار دقیق بینندگانش را فاش نمی‌کند اما ادعا کرده است که در اولین هفته این فیلم «ده‌ها میلیون بیننده» داشته است. «سفر به آمریکا ۲» در ۲۴۰ کشور در دسترس خواهد بود.

در دنباله‌ی فیلم شاهزاده قرار است پادشاه کشور خیالی زاموندا شود اما کشف می‌کند که در آمریکا پسری به نام «لاول» داشته است. مورفی، جونز و هال نقش‌های پیشین خود را تکرار کرده‌اند، در حالی که بازیگران نقش‌های مکمل «جرمین فولر»، «تریسی موگان»، «لزلی جونز» و «وزلی اسنایپس» خواهند بود. دیگر بازیگران سابق فیلم از جمله «جیمز ارل جونز»، «شاری هدلی»، «جان آموس»، «لویی اندرسون» نیز در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

«جنیفر سالکی» مدیر استودیوهای آمازون می‌گوید:‌ ««سفر به آمریکا» یک پدیده‌ی فرهنگی و یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و تحسین‌شده‌ترین کمدی‌های تاریخ است. به لطف نبوغ کمدی «ادی مورفی» و فیلمسازان، نویسندگان و بازیگران افسانه‌ای دیگر، بسیار خوشحالیم که این ماجراجویی جدید را آغاز می‌کنیم.»

کارگردانی «سفر به آمریکا ۲» به «کرگ بوور» سپرده شده و نویسندگی آن به «کنیا بریس»، «دیوید شفیلد» و «بری دابلیو. بلاستین». قسمت اول «سفر به آمریکا» در سال ۱۹۸۸ اکران شد و ۲۸۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. این فیلم در حال حاضر چهارمین فیلم لایو-اکشن پرفروش مورفی به شمار می‌آید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید