news-background
news-background

تاریخ پخش کمدی سیاسی Irresistible «جان استوارت» در پلتفرم‌های دیجیتال مشخص شد

هرچند تمامی توجهات در مورد لغو اکران فیلم‌ها در سالن‌های سینما و انتشار آن‌ها مستقیماً در پلتفرم‌های دیجیتال به یونیورسال معطوف شده، اما استودیوی فکوس فیوچرز بیش‌ از سایر استودیوها عناوینش را یک راست به شبکه‌ی نمایش خانگی می‌فرستد. تازه‌ترین فیلمی که این سرنوشت را پیدا کرده کمدی سیاسی «مقاومت‌ناپذیر» (دانلود فیلم Irresistible با لینک مستقیم) است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فکوس فیوچرز اعلام کرده است که «مقاومت‌ناپذیر» به کارگردانی «جان استوارت» را در تاریخ ۲۹ در سالن‌های سینما اکران نمی‌کند و در عوض آن را در تاریخ ۲۶ ژوئن (۶ تیر ماه ۱۳۹۹) مستقیماً به پلتفرم‌های دیجیتال می‌فرستد. داستان فیلم در مورد یک مشاور سیاسی دمکرات است که به شهر کوچکی در ویسکانسین می‌رود تا به یک کلونل بازنشسته کمک کند برای سمت شهرداری نامزد شود.

«مقاومت‌ناپذیر» اولین فیلمی نیست که پس از تعطیلی سالن‌های سینما با پاندمی کرونا مستقیماً در شبکه‌ی نمایش خانگی عرضه می‌شود. پیش‌تر فیلم «اما» (دانلود فیلم Emma با لینک مستقیم) یونیورسال، «بلادشات» (دانلود فیلم Bloodshot با لینک مستقیم) سونی، انیمیشن «اسکوب!» (دانلود انیمیشن Scoob! با لینک مستقیم) برادران وارنر و بسیاری دیگر اکران خود در سینما را لغو کرده‌اند و در فروشگاه‌های آنلاین فروخته و اجاره داده شدند. فیلم «هرگز به‌ندرت گاهی همیشه» (دانلود فیلم Never Rarely Sometimes Always با لینک مستقیم) نیز همین سرنوشت را پیدا کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

با این حال فکوس برای تمامی فیلم‌هایش این استراتژی را دنبال نخواهد کرد. فیلم «دیشب در سوهو» (دانلود فیلم Last Night in Soho با لینک مستقیم) به کارگردانی «ادگار رایت» قرار است اواخر سپتامبر سال ۲۰۲۱ آینده روی پرده برود.

بازیگران «مقاومت‌ناپذیر» شامل «استیو کارل»، «رز بیرن»، «کریس کوپر»، «مکنزی دیویس»، «تافر گریس» و «ناتاشا لیون» می‌شوند. «جان استوارت» بیشتر به خاطر اجرای «شوی روزانه» (دانلود سریال The Daily Show با لینک مستقیم) شناخته می‌شود، اما سابقه‌ی کارگردانی فیلم سیاسی دیگری به نام «گلاب» (دانلود فیلم Rosewater با لینک مستقیم) را دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید