news-background
news-background

تاریخ پخش نسخه 4K UHD «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» برای اولین بار اعلام شد

«شان استین» بازیگر سه‌گانه‌ی «ارباب حلقه‌‌ها» (دانلود فیلم Lord of the Rings با لینک مستقیم) از طریق وبلاگ «وان رینگ» تأیید کرد که استودیوی برادران وارنر به مناسبت بیستمین سالگرد اکران سه‌گانه، نسخه‌های 4K «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» (دانلود فیلم The Hobbit با لینک مستقیم) را برای اولین بار منتشر می‌کند. «پیتر جکسون» کارگردان دو سه‌گانه بر تبدیل فیلم‌ها به این کیفیت نظارت داشته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

استین می‌گوید: «از آنجا که کیفیت فیلم‌ها 4K UHD خواهد بود، تجربه‌ی دیدن آن‌ها در خانه بی‌نظیرتر از همیشه است. پیتر جکسون بر نسخه‌ی ریمستر فیلم‌ها نظارت کرده و من باید بگویم که همکاری با او بهترین ماجراجویی زندگی من بود. روابط دوستانه‌ای که به وجود آمد تا ابد پایدار می‌ماند.»

اقتباس جکسون از شاهکار «جی.‌آر.‌آر. تالکین» با فیلم «یاران حلقه» در سال ۲۰۰۱ آغاز شد و داستانی در مورد «فرودو» و سفر او برای بازگرداندن یک حلقه‌ی طلسم‌شده به سرزمین موردور روایت کرد. این فیلم و دنباله‌هایش «دو برج» و «بازگشت پادشاه» ۳۰ نامزدی و ۱۷ جایزه‌ی اسکار را کسب کردند. جکسون با همکاری «مارتین فریمن» در نقش «بیلبو» سه‌گانه‌ی «هابیت» را نیز کارگردانی کرد. شبکه‌ی آمازون نیز در حال تولید یک سریال لایو-اکشن از آثار تالکین است.

بلو-ری‌های هر دو سه‌گانه از ۱ دسامبر (۱۱ آذر ماه ۱۳۹۹) در دسترس خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۴

چقدر عالی.. یه انتظار دیگه‌ هم به سر اومد اما چرا یه عده می‌گفتن نمیشه ارباب حلقه ها رو به صورت 4K ریمستر کرد؟

نمایش اسپویل
۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷

ایول چه حالی میده ارباب حلقه ها رو 4K

نمایش اسپویل
۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲

چه خبر خوبی ... ای کاش امکان 3D هم بود...

نمایش اسپویل
۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۲۱

?????????????????????????????????????????

نمایش اسپویل
۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۲۹

به به دیدن داره ها.

نمایش اسپویل