news-background
news-background

تاریخ پخش مینی‌سریال Mare of Easttown «کیت وینسلت» از HBO با انتشار اولین تصاویر مشخص شد

«کرگ زوبل» که فیلم «شکار» را ساخته، برای تمامی هفت اپیزود مینی‌سریال جدید وینسلت روی صندلی کارگردانی نشسته است.

وارنرمیدیا چهارشنبه این هفته در حین برگزاری رویداد «اتحادیه منتقدین تلویزیونی» اعلام کرد که مینی‌سریال «مر از ایست‌تون» (Mare of Easttown) با بازی «کیت وینسلت» یکشنبه ۱۸ آوریل از شبکه‌های HBO و HBO Max پخش خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

وینسلت که تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال است، نقش «مر شیهان» را بازی می‌کند، کارآگاهی که در شهر ایست‌تون پنسیلوانیا زندگی می‌کند و وظیفه دارد در مورد قتلی تحقیق کند. «برد اینگلزبی» نویسنده و «کرک زوبل» کارگردان در این رویداد مجازی در کنار وینسلت حاضر شده بودند.

وینسلت که به تازگی «آمونیت» (Ammonite) ساخته‌ی‌ «فرانسیس لی» را روی پرده داشته، می‌گوید بازی در این مینی‌سریال به ویژه به دلیل لهجه‌ی شخصیت یک چالش بوده است: «در کنار یکی از دشوارترین لهجه‌هایی قرار می‌گیرد که تابه‌حال انجام داده‌ام، در میان سه لهجه‌ی دشوار بدون تردید. یکی از دو لهجه‌ی زندگی من بود که آشفته‌ام کرد – یکی این لهجه و دیگری لهجه‌ای که در فیلم «استیو جابز» داشتم.»

زوبل اضافه می‌کند: «لهجه‌ی دلاور کانتری یکی از دشوارترین لهجه‌هاست و کیت کارش فوق‌العاده بود.» وینسلت می‌گوید برای او اهمیت داشته که لهجه را به شکلی بیان کند که در واقع شنیده نشود. این بازیگر بریتانیایی می‌گوید هفت ماه همکاری نزدیکی با پلیس پنسیلوانیا داشته است:‌ «از [مشاوران] می‌خواستیم اگر چیزی مصنوعی یا ساختگی به نظر می‌رسد به ما بگویند.»

وینسلت در ادامه می‌گوید در زندگی واقعی نمی‌توانسته از عهده‌ی تحقیقات یک کارآگاه برآید: «یک کارآگاه به‌درنخور لعنتی می‌شدم. کارم در قهوه و آبجوهای بعد از کار می‌توانست خوب باشد. اما فکر نمی‌کنم توان ذهنی لازم برای این کار را داشته باشم.»

وینسلت سال ۲۰۱۱ در مینی‌سریال تحسین‌شده‌ی «میلدرد پی‌یرس» (Mildred Pierce) شبکه‌ی HBO که چندین نامزدی و جایزه‌ی امی را کسب کرد بازی کرده است. یکی از این جوایز به «گای پی‌یرس» رسید که بار دیگر در «مر از ایست‌تون» مقابل وینسلت نقش یک استاد دانشگاه را بازی کرده.

«جولین نیکلسون» در نقش «لوری راس» بهترین دوست مر، «جین اسمارت» در نقش «هلن» مادر مر، «انگوری رایس» در نقش دختر نوجوان مر، «ایوان پیترز» در نقش یک کارآگاه، «کیلی اسپرنی» یک نوجوان منزوی که با پدر بدرفتارش زندگی می‌کند، «دیوید دنمان» در نقش همسرسابق مر، «جان داگلاس تامپسون» در نقش رئیس مر، «پاتریک مارنی»، «جیمز مک‌آردل»، و «نیل هاف» از جمله دیگر بازیگران «مر از ایست‌تون» خواهند بود.

«کرگ زوبل» که سال گذشته فیلم جنجالی «شکار» (The Hunt) را کارگردانی کرده، سابقه‌ی کارگردانی سریال «یک دلار» (One Dollar) شبکه‌ی CBS را نیز دارد، اما بیشتر با کارگردانی بعضی از اپیزودهای سریال «بازماندگان» (The Leftovers) شبکه‌ی HBO شناخته می‌شود.

«مر از ایست‌تون» ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰) از شبکه‌های HBO و HBO Max پخش خواهد شد.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید