news-background
news-background

تاریخ پخش قسمت پایانی سریال Sense8 تعیین شد

نت‌فلیکس ساعاتی پیش اعلام کرد که قسمت پایانی سریال علمی-تخیلی «Sense8» به نویسندگی لانا و لیلی واچوفسکی و «مایکل استراژینسکی» در تاریخ جمعه، ۱۸ خرداد منتشر خواهد شد تا فرجام سریال آشکار شود.

این سریال که ماه جون سال گذشته پس از تولید دو فصل کنسل اعلام شد، با یک اپیزود دو ساعته به پایان می‌رسد. در کنار انتشار تاریخ پخش، نت‌فلیکس از پوستر اپیزود پایانی نیز رونمایی کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

سریال «Sense8» زندگی یک گروه هشت نفره را تصویر می‌کند که در نقاط مختلف زمین ساکن‌اند و به واسطه افکار و اعمالشان با هم ارتباط برقرار می‌کنند. خبر کنسل شدن این سریال اعتراضات شدید هواداران را به دنبال داشت و شبکه مجبور شد در نهایت با انتشار بیانیه‌ای عذرخواهی کرده و سریال را احیا کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۷:۳۱

نمیدونم برا چی کنسل شد ولی سریال عالی بود حیف حیف این سریال

نمایش اسپویل
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۲۱

یک سریال فوق العاده ،با موضوعی جذاب،با بازی های روان چند هنرپیشه غیر معروف.لوکیشنهایی فوق العاده و... کارگردانیش که دیگه حرفی واسه گفتن نمیذاره!اونوقت با بیستا قسمت کنسل شد و سریال هایی که شلنگ اب اتش نشانی رو بستن بهش با بیستا فصل هنوز قصد تمام کردنشون رو ندارن!!!!حیف از این پروژه فوق العاده.منتظر 18 خرداد هستم شدیییییییییییییید

نمایش اسپویل