news-background
news-background

تاریخ پخش فیلم Nomadland مشخص شد

سرچ‌لایت پیکچرز سرانجام اعلام کرد که فیلم «سرزمین خانه‌به‌دوشان» (Nomadland) به کارگردانی «کلوئی ژائو» و بازی «فرانسیس مک‌دورمند» را همزمان در چند پلتفرم پخش می‌کند. این استودیو با توجه به ادامه پاندمی می‌گوید تاریخ‌های اعلام شده ممکن است تغییر کنند. پخش فیلم با این حال از ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ در سالن‌های آیمکس آغاز خواهد شد و سپس در تاریخ ۱۹ فوریه به درایو-این‌ها و سینماهای دیگر ایالات متحده می‌رود و همزمان در هولو منتشر خواهد شد. سرچ‌لایت و هولو هر دو از زیرشاخه‌های دیزنی‌اند.

نوزدهم فوریه تنها ۹ روز پیش از تاریخی است که آکادمی برای اکران فیلم‌هایی که تمایل دارند برای اسکار رقابت کنند تعیین کرده است. این فیلم یکی از مدعیان جدی کسب اسکار در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن نقش اول، و بهترین کارگردانی است. فیلم ژائو سال گذشته شیر طلایی ونیز را تصاحب کرد و در جشنواره‌ی تورنتو جایزه‌ی انتخاب مردمی را به خانه برد.

«سرزمین خانه‌به‌دوشان» هفته‌‌ی گذشته نیز در مراسم اهدای جوایز گاتهام برنده‌ی جایزه‌ی بهترین فیلم شده و پیش از آن از «حلقه‌ی منتقدین نیویورک» و «حلقه‌ی منتقدین لس‌آنجلس» جایزه‌ی بهترین کارگردانی را دریافت کرده است. بسیاری از منتقدین هم این فیلم درام را در فهرست بهترین آثار سینمایی سال ۲۰۲۰ قرار دادند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید