news-background
news-background

تاریخ پخش فیلم No Time To Die از پلتفرم‌های دیجیتال اعلام شد

«وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) که آخرین فیلم «دنیل کریگ» در نقش «جیمز باند» بود از سه‌شنبه این هفته (۹ نوامبر) به دنبال ۳۱ روز اکران در سالن‌های سینما در پلتفرم‌های دیجیتال ایالات متحده پخش خواهد شد و نسخه‌های «وب-دی‌ال» (WEB-DL) آن در دسترس قرار می‌گیرد.

این فیلم توسط استودیوهای ام‌جی‌ام و یونایتد آرتیستس در پلتفرم‌هایی چون آمازون، اپل، اکس‌فینیتی، دایرک‌تی‌وی، اسپکترم و وودوو با قیمت ۲۰ دلار اجاره داده خواهد شد .

«وقتی برای مردن نیست» دو هفته قبل از فروش خارجی ۳۶۸ میلیون دلاری عبور کرد و تا به رکورد ۴۷۴ میلیون دلاری رسید تا به دومین فیلم هالیوودی سال ۲۰۲۱ تبدیل شود که فروش ۵۰۰ میلیون دلاری را پشت سر می‌گذارد.

در «وقتی برای مردن نیست» باند از فعالیت‌های خود دست کشیده و در جامائیکا زندگی آرامی می‌گذراند. اما آرامش او وقتی برهم زده می‌شود که دوست قدیمی‌اش «فلیکس لیتر» از سازمان سیا سر می‌رسد و از او درخواست کمک می‌کند. مأموریت آن‌ها این است که یک دانشمند ربوده‌شده را آزاد کنند اما باند در این راه با شخصیت شرور مرموزی که به یک تکنولوژی جدید و خطرناک مجهز شده روبرو خواهد شد.

جدا از کریگ، «رامی مالک»، «آنا دی آرماس»، «لاشانا لینچ»، «نایومی هریس»، «لئا سیدو»، «بن ویشا»، «جفری رایت»، و «رالف فاینس» در «وقتی برای مردن نیست» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«ورایتی» گزارش داده است که «وقتی برای مردن نیست» برای گزیر از زیان مالی به فروش جهانی ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون دلاری احتیاج دارد. فروش داخلی این فیلم در حال حاضر به ۱۳۷ میلیون دلار و فروش جهانی آن به ۶۱۰ میلیون دلار رسیده است.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۰۱:۲۳

خوبه، ممنون بابت بخش اخبار سینمایی بسیار خوب تون.

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۳۴

دستتون درد نکنه همیشه اعلام کنید زود چون این ندونستن ها عین یه گله آتیش تو دامن آدمه انگار آدم تشنه بشه و آب انبار بیوفته دست یزید

نمایش اسپویل