news-background
news-background

تاریخ پخش فصل چهارم Wynonna Earp مشخص شد

شبکه‌ی Syfy تاریخ پخش فصل چهارم سریال «واینونا ارپ» (دانلود سریال Wynonna Earp با لینک مستقیم) را با انتشار یک تریلر اعلام کرد. با توجه به وقفه‌ی ایجاد شده در فیلمبرداری فصل جدید، شش اپیزود ابتدایی این فصل یکشنبه ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد و فیلمبرداری شش اپیزود دیگر سریال تابستان امسال ادامه پیدا می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این شبکه علاوه بر این اعلام کرده است که سریال «واینونا ارپ» در نسخه‌ی مجازی نمایشگاه کامیک-کان (Comic-Con@Home) که یک ماه آینده برگزار می‌شود حاضر خواهد بود. «ملنی اسکروفانو»، «تیم روزون»، «دامینیک پرووست چالکلی»، «کاترین برل» و‌ «وارون سارانگا» به همراه «امیلی اندراس» در این رویداد مشارکت می‌کنند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

سریال فانتزی و علمی-تخیلی «واینونا ارپ» ماجراهای نواده‌ی «وایات ارپ» معروف را دنبال می‌کند. در فصل چهارم، «طلسم ارپ» شکسته می‌شود و واینونا باید تمام کسانی را که دوست می‌دارد نجات دهد.

پخش فصل سوم سریال تابستان سال ۲۰۱۸ آغاز شد و اواخر سپتامبر به پایان رسید. این فصل از منتقدین امتیاز ۱۰۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید