news-background
news-background

تاریخ پخش فصل چهارم The Crown با انتشار اولین تریلر مشخص شد

 

نت‌فلیکس تاریخ پخش فصل چهارم سریال «تاج» (دانلود سریال The Crown با لینک مستقیم) را اعلام کرد. این فصل با بازی «الیویا کولمن» ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان ماه ۱۳۹۹) روی ایر خواهد رفت. نت‌فلیکس با انتشار یک کلیپ ۳۰ ثانیه‌ای تاریخ پخش فصل چهارم را تأیید کرده است. کولمن در اپیزودهای جدید نقش «ملکه الیزابت دوم» را بازی می‌کند. او در این ویدیو می‌گوید:‌ «نباید اجازه داد مسئله‌ای به اهمیت رژیم سلطنتی به شکست بینجامد.»

ویدیو سپس به تصاویری از «گیلین اندرسون» در نقش «مارگارت تاچر» و «پرنسس دایانا» با بازی «اما کورین» کات می‌خورد. دایانا در این ویدیو در لباس عروسی خود دیده می‌شود وقتی که باید با «شاهزاده چارلز» با بازی «جاش اوکانر» ازدواج می‌کرد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

فیلمبرداری فصل چهارم با نویسندگی «پیتر مورگان» مارس گذشته در اولین روزهای پاندمی کرونا به پایان رسید. بازیگران این فصل برای آخرین بار در نقش‌های خود ظاهر خواهند شد و در دو فصل پایانی جای خود را به چهره‌های دیگری خواهند داد. این فصل ظهور «مارگارت تاچر» به عنوان نخست وزیر و رابطه‌ی دایانا و شاهزاده چارلز را به تصوری می‌کشد.

هواداران سریال «تاج» پس از فصل چهارم باید دو سال منتظر پخش فصل پنجم بمانند. اپیزودهای جدید تا سال آینده فیلمبرداری نخواهد شد به این معنا که فصل پنجم در سال ۲۰۲۲ روی ایر می‌رود. پیش‌تر گزارش شده بود که «ایملدا استاونتن» وارث کولمن در دو فصل پایانی خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید