news-background
news-background

تاریخ پخش فصل چهارم Rick and Morty با انتشار تریلر جدید مشخص شد

هواداران سریال انیمیشن «ریک و مورتی» (Rick and Morty) مدت‌هاست برای انتشار اپیزودهای جدید از شبکه‌ی Adult Swim انتظار می‌کشند. پس از آنکه گزارش شد «دن هارمن» و «جاستین رویلند» شورانرهای سریال برای تولید اپیزودهای بسیار زیاد با شبکه قرارداد بسته‌اند، اطلاعات تازه‌ای در مورد زمان دقیق پخش فصل جدید اختیار دوستداران مجموعه قرار نگرفت. اما اکنون تریلر فصل چهارم «ریک و مورتی» منتشر شده و گوشه‌هایی از اپیزودهای جدید را نشان می‌دهد.

در تریلر جدید «ریک و مورتی» به ماجراجویی‌های مختلفی می‌روند و مورتی تبدیل به خون‌آشامی مخوف می‌شود. علاوه بر این «سامر» خواهر مورتی هم حضور ویژه‌ای در تریلر دارد. تأخیرهای طولانی هواداران سریال را به ستوه آورده اما تهیه‌کنندگان وعده داده‌اند که قرارداد جدید در آینده فرصت بیشتری به سازندگان خواهد داد.

هارمن در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌‌گوید: «فکر می‌کنم گزاف نیست اگر بگوییم فاصله‌ی میان فصل ۳ و ۴ طولانی‌ترین در تاریخ سریال بوده و آخرین باری خواهد بود که تا این حد طولانی می‌شود. نمی‌دانم چقدر سریع می‌توانیم عمل کنیم، اما تردیدی ندارم که هرگز این همه طولانی نخواهد شد. پیش از تولید فصل ۴ باید کارهای زیادی انجام می‌دادیم، و همانطور که جاستین می‌گوید، ما بلافاصله پس از پایان فصل چهارم نگارش فیلمنامه‌ی فصل پنجم را آغاز کردیم تا خود را به برنامه‌ی زمانی تعیین شده متعهد کنیم.»

هارمن در ادامه اضافه می‌کند: «نمی‌خواهم بی‌جهت کسی را امیدوار کنم، اما قرارداد به گونه‌ای تنظیم شده است که اگر سریع و قدرتمندانه پیش برویم امکان تولید اپیزودهای بیشتر وجود دارد. شبکه در صورتی که تمایل داشته باشد می‌تواند میان دو فصل سفارش تولید اپیزودهای بیشتری را صادر کند. آنگاه ما می‌توانیم بیشتر کار کنیم. امیدوارم چنین روزی برسد.»

در انتهای تریلر فاش می‌شود که بخش اول از فصل چهارم تنها شامل پنج اپیزود خواهد بود و پنج اپیزود بعدی در سال ۲۰۲۰ روی ایر می‌رود.

فصل چهارم «ریک و مورتی» ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان ماه) از شبکه‌ی Adult Swim پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۱۴

دوتا اتفاق خوب توی آبان، اولیش red dead redemption 2 برای pc و دومیش فصل مورد انتظار rick and morty

نمایش اسپویل