news-background
news-background

بدرود ای دوست! تاریخ پخش فصل پایانی Mr. Robot با انتشار تریلر اعلام شد

«رامی مالک» آماده می‌شود تا برای آخرین بار نقش هکر شوریده سر را بازی کند.

در فصل چهارم «آقای ربات» (Mr. Robot) که اوایل ماه اکتبر پخش می‌شود، الیوت (رامی مالک) یک بار دیگر تلاش می‌کند فعالیت‌های هکری خود در گذشته را جبران کند. او که هنوز از مزاحمت‌های «آقای ربات» (کریستین اسیلتر) در امان نیست، از آغاز سریال در حال آماده‌سازی پروژه‌ای برای واژگونی نظام اقتصادی دنیا بوده است.

در آخرین اپیزودهای سریال «پورشا دابل‌دی»، «کلی چایکین»، «بی‌دی وانگ»، «گریس گامر»، «مارتین والستورم» و «مایکل کریستفر» هم بازخواهند گشت. ناگفته پیداست که دست کم یکی از شخصیت‌های اصلی سریال ممکن است در پایان نجات پیدا نکنند.

«سم اسماعیل» نویسنده‌ی «آقای ربات» همچون سه فصل پیشین، برای نویسندگی و کارگردانی فصل چهارم باز‌گشته است. تولید فصل چهارم به علت کارگردانی «بازگشت به خانه» (Homecoming) آمازون توسط اسماعیل در سال ۲۰۱۸ کلید نخورد. از این گذشته مالک باید در فیلم «رپسودی بوهمی» نقش «فردی مرکوری» را ایفا می‌کرد.

فصل چهارم و پایانی «آقای ربات» در قالب ۱۳ اپیزود ساخته شده و طولانی‌ترین فصل تاریخ سریال است. داستان این فصل در کریسمس سال ۲۰۱۵ می‌گذرد و الیوت باید جمعیت ۱ درصدی ثروتمندان را هدف بگیرد اما این فعالیت‌ها او را در رادار تشکیلات خطرناکی مانند «ارتش تاریکی» قرار می‌دهد.

اسماعیل پس از پخش اپیزود پایانی فصل سوم، در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفته بود: «سریال از این بعد داستان ابتدایی خود را پی می‌گیرد و الیوت سعی می‌کند کسانی را به سقوط بکشاند که در پشت پرده افراد جامعه را فریب می‌دهند. فصل اول تا سوم روایت‌گر داستان کشف و ردیابی مقصر واقعی بود.» او می‌گوید در پایان فصل سوم مقدمات همکاری واقعی «آقای ربات» و الیوت برای اولین بار فراهم می‌شود.

«سم اسماعیل» در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» با اشاره به سریال‌های «اداره» (The Office) و «بازیگران سیاهی‌لشکر» (Extras) با بازی «ریکی جرویز» می‌گوید: «من یکی از طرفداران برنامه‌های تلویزیونی بریتانیا بودم و می‌دیدم که آن‌ها اغلب در پایان سریال‌ها اپیزودهایی ویژه‌ی کریسمس می‌ساختند. یادم هست که همیشه از ویژه‌برنامه‌ی کریسمس به شدت به وجد می‌آمدم به خصوص برای آن دو سریال. از این گذشته این زمان از سال به شکل خودکار نوعی حس را منتقل می‌کند بی‌آنکه به خود زحمتی داده باشی. چیزی در مورد مناسبت‌ها وجود دارد که باعث می‌شود به گذشته‌ها نگاه کنید و به فکر فرو روید، و از آنجا که این آخرین فصل سریال است، دوست داشتم این لحن سانتیمانتال و تأمل‌برانگیز در تمام فصل حس شود.»

فصل چهارم «آقای ربات» در تاریخ یکشنبه ۶ اکتبر از شبکه‌ی USA پخش می‌شود. تریلر فصل پایانی سریال را از این صفحه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید