news-background
news-background

تاریخ پخش فصل چهارم Lucifer در نت‌فلیکس با انتشار تیزر جدید مشخص شد

نت‌فلیکس سریال محبوب «لوسیفر» (Lucifer) را تابستان گذشته پس از کنسل اعلام شدن تولید آن توسط شبکه‌ی فاکس احیا کرد. نزدیک به یک سال از آن تاریخ گذشته و هواداران مشتاقانه منتظر دیدن ادامه‌ی ماجراجویی «تام الیس»، «لارن جرمن» و سایرین مانده‌اند. خوشبختانه انتظارات به پایان رسیده و فصل چهارم «لوسیفر» کمتر از یک ماه دیگر منتشر می‌شود.

چهارشنبه شب نت‌فلیکس تیزر فصل چهارم «لوسیفر» را عرضه کرده و در آن شخصیت اصلی را می‌بینیم که از استخری بیرون می‌آید. این تیزر لحن جدید سریال در شبکه‌ی نت‌فلیکس را تأیید می‌کند. پس از نمایش خالکوبی ۶۶۶ لوسیفر، و جمله‌ی «او برخاسته است.» نت‌فلیکس اعلام می‌کند که فصل جدید چهارشنبه ۸ می منتشر خواهد شد.

جالب اینکه از زمان انتشار تریلر تا هشتم ماه می دقیقاً ۶۶۶ ساعت می‌گذرد. فصل جدید «لوسیفر» برخلاف فصل‌ها قبلی که بیست و چند قسمت بودند، در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شده است. اما این اپیزودها شامل نیمی از داستانی می‌شود که نویسندگان برای شبکه‌ی فاکس در نظر داشتند. بنابراین این احتمال وجود دارد که سریال با فصل پنجم به پایان برسد. در حال حاضر معلوم نیست داستان سریال را تا کجا پیش خواهد برد.

«تام الیس» در مصاحبه‌هایی گفته بود که کاهش تعداد اپیزودها به غنای سریال کمک می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید