news-background
news-background

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Elite از نت‌فلیکس اعلام شد

نت‌فلیکس فصل چهارم سریال درام اسپانیایی و نوجوانانه‌ی «الیت» (Elite) را ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰) پخش می‌کند. «الیت» یکی از معدود سریال‌های نت‌فلیکس است که بیش از سه فصل در این شبکه دوام پیدا کرده.

این شبکه حدود دو ماه پس از پخش فصل سوم و ثبت رکورد ۲۰ میلیون بیننده برای آن فصل اعلام کرد که فصل چهارم را تولید می‌کند. در ماه فوریه نت‌فلیکس سفارش ساخت فصل پنجم «الیت» را نیز صادر کرد. «ولنتینا زنره» آرژانتینی و «آندره لامولیا» برزیلی به بازیگران فصل پنجم اضافه خواهند شد.

«الیت» به نویسندگی «کارلوس مونترو» و «داریو مادرونا» یکی از پربیننده‌ترین عناوین اریجینال و اسپانیایی زبان شبکه است. این سریال نوجوانانه داستانی در مدرسه‌ی شبانه‌روزی «لاس انسیناس» روایت می‌کند. در فصل سوم، آخرین ماه‌های خود در این آموزشگاه را سپری کردند و تصمیماتی گرفتند که آینده‌ی آنان را برای همیشه تحت تأثیر قرار می‌داد. عشق، هم‌خوابگی، حسادت، و انتقام مضامینی است که در این سریال کاویده شده است.

در فصل چهارم «مینا الحمانی»، «دانا پائولا»، «استر اکسپوزیتو»، «آلوارو ریکو»، و «خورخه لوپز» بنابر اعلام نت‌فلیکس در شبکه‌های اجتماعی از سریال جدا خواهند شد و «ایتزان اسکامیلا»، «میگل برناردو»، «آرون پایپر»، «عمر آیوسو»، «کلودیا سالاس» و «جورجینا آموروس» نقش‌های پیشین خود را تکرار می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید