news-background
news-background

تاریخ پخش فصل پایانی سریال Homeland و فصل دهم Shameless اعلام شد

شبکه‌ی شوتایم برای پخش دو سریال قدیمی خود و فصل دوم سریال «جیم کری» ماه نوامبر را انتخاب کرد. فصل دهم سریال «بی‌شرم» (Shameless) با بازی «ویلیام اچ. میسی» یکشنبه ۳ نوامبر و به دنبال آن فصل دوم سریال «شوخی» (Kidding) روی ایر می‌رود. فصل هفتم سریال «ری داناوان» (Ray Donovan) با بازی «لیو شرایبر» هم دو هفته بعد و از یکشنبه ۱۷ نوامبر پخش خواهد شد.

فصل جدید «بی‌شرم» شش ماه پس از پخش آخرین اپیزودش ادامه خواهد یافت. نقش ویلیامز در این سریال پنج نامزدی امی متوالی را برای او به همراه داشته است. فرانک در فصل قبل سعی کرد با سوءاستفاده از مصدومیت پای خود تا جایی که می‌تواند دارو خریداری کند. «بی‌شرم» به نویسندگی «پل ابوت» در استودیوی برادران وارنر به تولید رسیده است.

در فصل هفتم «ری داناوان»، ری تلاش می‌کرد مرد خانواده باشد و همزمان مشکلات خود و مشتریانش را حل و فصل کند و پاسخ سؤالات مدفون را بیابد. این سریال به نویسندگی «آن بیدرمن» و تهیه‌کنندگی «دیوید هالندر» و «مارک گوردن» به تولید می‌رسد.

فصل هشتم و پایانی سریال برنده‌ی امی و گلدن گلوب «میهن» (Homeland) نیز یکشنبه ۹ فوریه ۲۰۲۰ پخش خواهد شد. این سریال تحسین‌شده در حال حاضر مراحل فیلمبرداری ۱۲ اپیزود پایانی خود را سپری می‌کند. این فصل در ابتدا قرار بود در ماه ژوئن امسال روی ایر برود اما به علت طولانی‌شدن فیلمبرداری در کشورهای مختلف به اواخر سال جاری و سپس اوایل سال آینده موکول شد. فصل هفتم «میهن» هم در ماه فوریه پخش شده بود.

در فصل هشتم سریال حال و روز «کری متیسون» پس از ماه‌ها اسارت در یک کمپ روسی رو به بهبود است اما خاطرات آن دوره رهایش نمی‌کنند و این برای «سال» (مندی پتینکین) به معنای دردسر است. اولیت اول دولت وارنر خاتمه دادن به جنگ در افغانستان است و سال مأموریت دارد طالبان را پای میز مذاکره بکشاند. علی‌رغم توصیه‌های پزشکان، سال از کری می‌خواهد برای آخرین مرتبه به همراه او وارد دهان شیر شود.

فصل اول سریال درام شماره‌ی یک شبکه‌ی شوتایم در سال ۲۰۱۱ و همزمان با دهمین سالگرد حادثه‌‌ی تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ پخش شد و به سرعت به یکی از پربیننده‌ترین عناوین شبکه مبدل گشت. «میهن» طولانی‌ترین وقفه را در تاریخ خود ثبت خواهد کرد و اپیزودهای جدیدش به فاصله‌ی دو سال پس از فصل هفتم منتشر می‌شوند. فصل هشتم سریال در لوکیشن‌های متعددی در ایالات متحده، مراکش و چندین موقعیت محرمانه تصویربرداری شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید