news-background
news-background

تاریخ پخش فصل هفتم و پایانی Agents Of S.H.I.E.L.D مشخص شد

شبکه‌ی ABC اعلام کرد که فصل پایانی سریال «مأمورین شیلد» (دانلود سریال Agents Of S.H.I.E.L.D با لینک مستقیم) در قالب ۱۳ اپیزود چهارشنبه ۲۷ می (۷ خرداد ماه ۱۳۹۹) پخش می‌شود.

«مأمورین شیلد» اولین سریالی بود که پس از شکل‌گیری «دنیای سینمایی مارول» تولید شد و «جاس ویدن» نویسنده و کارگردان «انتقام‌جویان» (The Avengers) به شروع آن کمک کرد. اما سریال در دوران ابتدایی برای هماهنگی با دنیای مارول روی پرده‌های سینما به مشکلاتی برخورد و جر مواردی جزئی ارتباط چندانی با فیلم‌ها نداشت.

در نهایت وقتی «مأمورین شیلد» برقراری پیوند با فیلم‌ها را فراموش کرد و دنیای خودش را بنا کرد موفق به جذب مخاطب شد. این سریال در فصل پنجم تا مرز کنسل شدن هم پیش رفت اما در نهایت ABC سفارش ساخت دو فصل دیگر صادر کرد. با پخش اپیزودهای پایانی این سریال، دنیای تلویزیونی مارول هم به پایان می‌رسد. اسپین‌آف «مأمور کارتر» (Agent Carter) دیگر سریال مارول پس از دو فصل کنسل شده و تمامی سریال‌های این استودیو در نت‌فلیکس پس از چند فصل به پایان رسیده‌اند. تولید سریال‌های مارول در شبکه‌ی هولو نیز لغو شده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

علت آن است که عناوین تلویزیونی مارول با مدیریت «کوین فایگی» در حال سازماندهی دوباره است. از این پس تمامی سریال‌های مارول در کنار عناوین سینمایی توسعه پیدا می‌کنند. دیزنی+ اساس برنامه‌های جدید استودیو را تشکیل می‌دهد و در این پلتفرم است که سریال‌هایی نظیر «وانداویژن» (WandaVision) و «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Windter Soldier) روی ایر می‌روند آن هم با بازیگرانی که در نسخه‌های سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید