news-background
news-background

تاریخ پخش فصل سوم Titans با انتشار اولین تریلر مشخص شد

شبکه اچ‌بی‌او مکس با انتشار تریلر فصل سوم سریال «تایتان‌ها» (Titans) اعلام کرد که قسمت‌های جدید ۱۲ آگست پخش خواهند شد. دو فصل اول این سریال به تهیه‌کنندگی «گرگ برلانتی»، «آکیوا گلدزمن» و «جف جانز» از شبکه دی‌سی یونیورس روی ایر رفت.

پاییز سال گذشته در حین برگزاری رویداد «دی‌سی فن‌دوم» فاش شد که سه شخصیت محبوب به فصل سوم اضافه خواهد شد: «دکتر جاناتان کرین»، «باربارا گوردن» و «رد هود». «کوران والترز» که نقش «جیسون تاد» را بازی می‌کند، مردی که در کتاب‌های کامیک به «رد هود» تبدیل می‌شود، در فصل سوم در قالب این شخصیت ظاهر خواهد شد. «باربارا گوردن» که پیش‌تر «بت‌گرل» بوده و حالا کمیسر پلیس شهر گاتهام است و پیش‌تر با «دیک گریسون» رابطه‌ داشته دیگر شخصیت جدید فصل سوم است. «دکتر کرین» نیز در «تیمارستان آرکهام» به سر می‌برد و با نقشی «هنیبال لکتر»-گونه به پلیس گاتهام مشاوره می‌دهد. «ساوانا ولش» در نقش «باربارا گوردن» و «وینسنت کارتایزر» در نقش «دکتر جاناتان کرین» بازی خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که شخصیت «جوکر» نیز در این فصل ظاهر شود.

داستان سریال در مورد ماجراجویی‌های «برنتون تویتس» در نقش «دیک گریسون»، «آنا دیوپ» در نقش «کوری آندرس»، «تیگان کرافت» در نقش «ریچل راث»، «رایان پاتر» ردر نقش «گارفیلد لوگان»، «کوران والترز» در نقش «جیسون تاد»، «کانر لزلی» در نقش «دانا تروی»، «مینکا کلی» در نقش «دون گرانجر»، «آلن ریچسون» در نقش «هنک هال»، «چلسی زنگ» در نقش «رز ویلسون»، «چلا من» در نقش «جریکو»، «درو ون آکر» در نقش «آکولاد»، «ایسای مورالز» در نقش «دث‌استروک» و «ایان گلن» در نقش «بروس وین» است. در فصل دوم، قهرمانان می‌آموزند که چگونه باید در کنار هم با «دث‌استروک» مقابله کنند.

«گرگ واکر» سرپرست نویسندگان سریال نیز اخیراً وعده داده بود که لحن فصل سوم متفاوت خواهد بود: «فصل سوم به نظر من از بسیاری جهات متفاوت خواهد بود. در نهایت با تبدیل شدنشان به یک گروه به پایان می‌رسد. خوش‌بینانه به پایان می‌رسد.»

فصل سوم سریال «تایتان‌ها» ۱۲ آگست پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید