news-background
news-background

تاریخ پخش فصل سوم Ozark مشخص شد؛ انتشار اولین تصویر

نت‌فلیکس دقایقی پیش اعلام کرد که فصل سوم سریال درام و تریلر «اوزارک» (Ozark) با بازی «جیسون بیتمن»، «لورا لینی» و «جولیا گارنر» که داستانش در دنیای پول‌شویی می‌گذرد در تاریخ ۲۷ مارس (۸ فروردین ماه ۱۳۹۹) پخش می‌شود.

فصل سوم سریال در قالب ۱۰ اپیزود منتشر می‌شود و حوادثی را روایت می‌کند که شش ماه پس از آخرین اپیزود فصل دوم روی می‌دهند. کازینو به کارش ادامه می‌دهد اما مارتی (بیتمن) و وندی (لینی) در برای به دست گرفتن سرنوشت خانواده تلاش می‌کنند. وندی نقشه‌هایش را به کمک هلن (جنت مک‌تیر) توسعه می‌دهد اما وقتی بن (تام پلفری) برادر وندی وارد شهر می‌شود، زندگی بسیاری به هرج‌ومرج کشیده می‌گراید.

دیگر بازیگران فصل سوم شامل «سوفیا هابلیتز»، «اسکایلار گیرتنر»، «چارلی تاهان»، «لیزا امری» و «جسیکا فرانسیس دوکس» می‌شوند. پپلفری و دوکس بازیگران ثابت فصل سوم خواهند بود و «مدیسن تامپسون» و «جوزف سیکورا» نقش‌های کوتاهی بازی می‌کنند.

«اوزارک» به نویسندگی «بیل دابیوک» و «مارک ویلیامز» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های جدید سال ۲۰۱۷ و شبکه‌ی نت‌فلیکس بود. فصل دوم برای سازندگان اولین جوایز امی شامل یک جایزه برای کارگردانی بیتمن و یک جایزه برای گارنر در نقش مکمل، و هفت نامزدی دیگر از جمله بخش بهترین سریال درام را به ارمغان آورد. فصل اول پنج نامزدی امی را کسب کرده بود.

بیتمن، ویلیامز، دابیوک به همراه «کریس ماندی» و «جان شیبان»‌ تهیه‌کنندگان اجرایی «ازوارک» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶

دو فصل اول که عالی بود امیدوارم فصل سومش هم خوب باشه اگه Breaking Bad دوست دارید اینو هم ببینید پشیمون نمیشید

نمایش اسپویل