news-background
news-background

تاریخ پخش فصل سوم Killing Eve مشخص شد

ویلانل در فصل سوم سریال «کشتن ایو» به دلقک و ایو به قصاب تبدیل می‌شود.

انتظار تقریباً به پایان رسیده و تاریخ پخش فصل سوم «کشتن ایو» (دانلود سریال Killing Eve با لینک مستقیم) مشخص شده و به این ترتیب فصل جدید می‌تواند در مراسم امی آینده رقابت کند. «کشتن ایو» یکشنبه ۲۶ آوریل ۲۰۲۰ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) از شبکه‌ی بی‌بی‌سی آمریکا پخش می‌شود.

مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» به تازگی با «سالی وودوارد جنتل» تهیه‌کننده و «جودی کومر» ستاره‌ی سریال به گفتگو نشسته و تصاویر جدیدی از فصل سوم منتشر کرده است. براساس این تصاویر به نظر می‌رسد که ویلانل با بازی کومر باید کارش را با تبدیل شدن به یک دلقک پیش ببرد و نشان می‌دهد که در فصل جدید هم طنز خاص سریال حفظ شده است.

داستان فصل سوم وقایعی که شش ماه پس از اپیزود پایانی فصل دوم روی می‌دهند را بازگو می‌کند. کومر در مورد شخصیتش در فصل جدید می‌گوید: «او آزادانه زندگی می‌کند و همیشه به نظر می‌رسد که تحت فرماندهی نهادی بالاتر بوده است. او حقیقتاً سعی می‌کند از این وضعیت خلاص شود.»

ایو نیز پس از آنکه از پشت ضربه می‌خورد و روابطش با همسرش به هم می‌ریزد، در تلاش است بفهمد از زندگی خود چه می‌خواهد. اولین تصاویر از فصل سوم فاش می‌کنند که ایو از یک مأمور MI6 به کار در آشپزخانه روی آورده. وودوارد جنتل می‌گوید: «ایو زن بسیار بسیار باهوشی است و از عهده‌ی هر کاری که دستش را به آن آلوده کند به خوبی برمی‌آید. در ضمن مهارت زیادی در درست کردن دامپلینگ دارد.» وودووارد جنتل می‌گوید خود «ساندرا او» بازیگر نقش ایو هم در واقع در آشپزی و قصابی ماهر است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

وودوارد جنتل در ادامه‌ی مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید رابطه‌ی میان ایو و کارولین به پیچیدگی رابطه‌ی ایو و ویلانل است. او در مورد ایو و رئیس سابقش در MI6 می‌گوید: «فکر نمی‌کند آن‌ها چاره‌ای جز اینکه کمی از یکدیگر فاصله بگیرند.»

فصل سوم به گفته‌ی تهیه‌کننده شخصی‌ترین و احساسی‌ترین فصل سریال است. پس از آنکه فصل اول با چاقو زدن ایو به ویلانل به پایان رسید و فصل دوم به تیراندازی ویلانل به سمت ایو، باید دید رابطه‌ی این دو شخصیت در اپیزودهای بعدی چگونه پیش خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید