news-background
news-background

تاریخ پخش فصل سوم American Gods مشخص شد

شبکه‌ی Starz تأیید کرد که فصل سوم سریال «خدایان آمریکایی» (دانلود سریال American Gods با لینک مستقیم) ۱۰ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۱ دی ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد. تولید فصل سوم این سریال فانتزی با موانع زیادی مواجه شده بود و پاندمی ویروس کرونا تنها یکی از عوامل توقف آن بود. «اورلاندو جونز» دسامبر سال ۲۰۱۹ با ارسال پیام‌های جنجالی اعلام کرد که از سریال اخراج شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اولین تریلر فصل سوم در کامیک کان نیویورک رونمایی شد. «نیل گیمن» نویسنده‌ی رمان «خدایان آمریکایی» و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال تاریخ بازگشت سریال برای فصل سوم را در توییتر به تأیید رسانده و وعده‌ی تغییرات مضمونی سریال را نیز داده است. این سریال تفرقه‌های سیاسی و اجتماعی در جامعه‌ی امروز آمریکا را به شکل افسانه روایت می‌کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

گیمن می‌نویسد: «وقتی تولید فصل سوم «خدایان آمریکایی» را شروع کردیم، نمی‌دانستیم که چقدر با رویدادهای واقعی مرتبط خواهد شد. می‌دانستیم که باید به آنچه مردم در مورد کتاب می‌پسندند و به آن واکنش [مثبت] نشان داده‌اند بازگردیم: اینکه وقت آن رسیده «شدو» به شهر کوچک «لیک‌ساید» برود و غرق در یک زندگی عادی شود. در عین حال، در فصل سوم، می‌خواستیم بر روی شخصیت‌ها و تکامل آن‌ها تمرکز کنیم. نشان دهیم که «شدو» راه خدایان نیاکانش را در پیش گرفته، به خود واقعی‌اش نزدیک‌تر شده در حالی که باید تصمیم بگیرد طرف چه کسی است – بشریت یا خدایان.»

گیمن می‌گوید بخش‌هایی از چهار اپیزود اول فصل سوم را دیده و از آن‌ها لذت برده است. او ادامه می‌دهد: «می‌خواستیم این مسئله را بررسی کنیم که «آمریکا» چه معنایی برای مردمانش دارد و در مورد مهاجرین حرف بزنیم – در مورد انسان‌های متفاوتی که به این سرزمین گران‌قدر آمدند و خدایان‌شان را نیز با خود آوردند. خدایان جدید گوشی‌های موبایل و اپلیکیشن‌ها که عشق و علاقه و توجه‌مان را بذل آن‌ها می‌کنیم، و خدایان کهن می‌خواهند دوباره معنا پیدا کنند. آمریکا باید برای همه‌ی ما باشد، و «خدایان آمریکایی» باید بازتاب‌دهنده‌ی این باشد. فصل جدید واقعاً چنین به نظر می‌رسد. پر از درام و احساس است، از نوع واقعی و غریبش، و من در آن بعضی از بهترین بازی‌های عمرم را دیده‌ام.»

«خدایان آمریکایی» ۱۰ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۱ دی ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد. اولین تریلر فصل سوم American Gods اوایل اکتبر منتشر شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۴۶

Wow?

نمایش اسپویل