news-background
news-background

تاریخ پخش فصل سوم سریال Hanna از آمازون با انتشار اولین تیزر اعلام شد

آمازون تیزر فصل سوم سریال «هانا» (Hanna) را شنبه شب این هفته در کامیک کان نیویورک رونمایی کرد. پخش این فصل که در قالب شش قسمت ساخته شده، از ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ (۳ آذرماه ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد.

پیش‌تر گزارش شده بود که «ری لایوتا» در فصل سوم «هانا» نقش «گوردون اوانز» را بازی می‌کند، مردی که سابقه عضویت در ارتش آمریکا را داشته و نفوذ اطلاعاتی زیادی دارد. اوانز خود را یک میهن‌پرست می‌داند و برای محافظت از وطنش هر کاری که لازم باشد می‌کند.

سریال داستان زن جوانی با بازی «ازمی کرید-مایلز» را بازگو می‌کند که سعی می‌کند از چنگ یک آژانس دولتی فاسد بگریزد و هویت واقعی خودش را کشف کند. «دیوید فار» که فیلمنامه نسخه سینمایی را به نگارش درآورده همچنان به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده فصل سوم همکاری خواهد کرد. دیگر بازیگران سریال «یاسمین مونه پرنس»، «درموت مالرونی»، «آنتونی والش»، «جیانا کیل» و «آنیا رز دالی» بودند.

سریال «هانا» که از فیلمی به همین نام (Hanna 2011) اقتباس شده، می سال ۲۰۱۷ سفارش ساخت گرفت و فصل اول آن زمستان سال ۲۰۱۹ روی ایر رفت. «سارا آدینا اسمیت»، «جان جونز»، «ایوا هاسون» از جمله کارگردانان اپیزودهای دو فصل ابتدایی سریال بودند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۴

از جمله بدترین و افتضاح ترینو و خسته کننده ترینو و کودکانه ترین سریال ها در ژانر خودشه

نمایش اسپویل