news-background
news-background

تاریخ پخش فصل دوم The Mandalorian مشخص شد؛ رونمایی از لوگوی جدید

تاریخ پخش فصل دوم سریال «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) دیزنی+ سرانجام اعلام شد. «مندلوری» اخیراً نامزد دریافت ۱۵ جایزه‌ی امی از جمله بخش‌های بهترین درام، بهترین بازیگر مهمان و بهترین جلوه‌های ویژه شده است. چهارشنبه (۲ سپتامبر) دیزنی فاش کرد که فصل دوم جمعه ۳۰ اکتبر (۹ مهر ماه ۱۳۹۹) روی ایر خواهد رفت. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

اعلام تاریخ پخش فصل دوم با رونمایی از لوگوی جدید «مندلوری» همراه بود. در این لوگو جزئیاتی چون شخصیت «بیبی یودا»، در کنار «مندو» با بازی «پدرو پاسکال» دیده می‌شود. پشت سر این دو قهرمان نیز دنیای جدیدی که به نظر می‌رسد در فصل دوم به تصویر کشیده خواهد شد به چشم می‌خورد. با این حال، لوگوی جدید هیچ اطلاعاتی از شخصیت «ماف گیدین» با بازی «جانکارلو اسپوزیتو» و نقشه‌های او برای به دام انداختن «مندو» و «بیبی یودا» دیده نمی‌شود.

نکته نامعلوم دیگر در مورد فصل دوم نحوه‌ی پخش اپیزودهای جدید است. استراتژی دیزنی+ برای پخش فصل اول «مندلوری» نامرسوم بود و دو اپیزود اول آن در تاریخ ۱۲ و ۱۵ نوامبر منتش شدند. سپس اپیزودهای جدید به صورت هفتگی روی ایر رفتند تا اینکه اپیزودهای ششم و هفتم به فاصله‌ی پنج روز از هم پخش شدند تا اکران «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (دانلود فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker با لینک مستقیم) بین قسمت ماقبل پایانی و پایانی در تاریخ ۲۷ دسامبر قرار بگیرد. امسال فیلم از چندگانه‌ی «جنگ ستارگان» اکران نخواهد شد بنابراین به نظر می‌رسد که فصل دوم به شکل مرسوم‌تری پخش شود.

پیش‌تر گزارش شده بود که «مایکل بین» ستاره‌ی فیلم «ترمیناتور» (دانلود فیلم Terminator با لینک مستقیم)، «تمورا موریسون» در نقش محبوب «بوبا فت»، «کیتی ساکف» ستاره‌ی سریال «بتل‌استار گلکتیکا» (دانلود سریال Battlestar Galactica با لینک مستقیم)، «تیموتی اولیفانت» ستاره‌ی «جاستیفاید» (دانلود سریال Justified با لینک مستقیم) و «رزاریو داسن» به فصل جدید سریال پیوسته‌اند.

فصل دوم «مندلوری» ۳۰ اکتبر (۹ آبان ماه ۱۳۹۹) از دیزنی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۰۹

30 اکتبر میشه 9 آبان

نمایش اسپویل