news-background
news-background

تاریخ پخش فصل دوم Pennyworth با انتشار تریلر مشخص شد

تاریخ بازگشت محبوب‌ترین پیشخدمت تاریخ کتاب‌های کامیک به تلویزیون برای نجات لندن مشخص شد. سریال پیش‌درآمد «پنی‌ورث» (دانلود سریال Pennyworth با لینک مستقیم) که داستان‌هایی در مورد «آلفرد پنی‌ورث» پیشخدمت «بتمن» روایت می‌کند، فصل اول موفقی در شبکه‌ی Epix داشت و قرار است اواخر سال ۲۰۲۰ اپیزودهای جدید آن پخش شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

 

بازیگران فصل دوم سریال Pennyworth

 

اولین تریلر فصل دوم این سریال در کامیک-کان نیویورک رونمایی شد. در فصل جدید «جک بنن» بار دیگر در نقش آلفرد ظاهر خواهد شد و «بن آلدریج» و «اما پتس» در نقش‌های «توماس وین» و «مارتا کین» بازی می‌کنند که در نهایت به والدین «بروس وین/بتمن» تبدیل شدند. فصل دوم «پنی‌ورث» علاوه بر دنبال کردن داستان آلفرد سال‌ها پیش از ظهور «بروس وین» به عنوان «بتمن»، نگاهی دقیق‌تر می‌اندازد به روایت «مارتا و توماس» در کتاب‌های مصور. در رویداد «دی‌سی فن‌دوم» فاش شد که در این فصل مارتا از توماس باردار خواهد شد.

در فصل دوم «سایمون مانیودا» در نقش «لوشس فاکس» بازی می‌کند که کسب‌وکار «بروس وین» را مدیریت می‌کند و آخرین فناوری‌ها را در اختیار «بتمن» می‌گذارد. شبکه‌ی Epix این شخصیت را دانشمند آمریکایی آرام و درستکاری توصیف کرده است که بخشی جدایی‌ناپذیر از دنیای دی‌سی است. «جسیکا دگو» نیز قرار است در این فصل نقش «ملنی تروی» را بازی کند. «هریت اسلیتر»، «رومن تیکارام»، «ادوارد هاگ» و «جیمز پیورفوی» از جمله دیگر بازیگران جدید سریال خواهند بود.

فصل دوم «پنی‌ورث» ۱۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آذر ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید