news-background
news-background

تاریخ پخش فصل دوم After Life «ریکی جرویز» اعلام شد

نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال کمدی «آخرت» (دانلود سریال After Life با لینک مستقیم) را در تاریخ ۲۴ آپریل ۲۰۲۰ (۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند. این فصل شش اپیزودی به شهر خیالی تامبری بازمی‌گردد، جایی که شخصیت تونی با بازی «ریکی جرویز» سعی دارد زندگی‌اش را به دنبال مرگ همسرش احیا کند.

تونی ژورنالیست تلاش می‌کند با اطرافیانش که هر کدام درگیر مشکلات خودند، ارتباط دوستانه‌تری برقرار کند. علاوه بر این خطر بسته شدن روزنامه‌ی شهر هم تونی را تهدید می‌کند. «آخرت» در کمپانی فیلمسازی «درک پروداکش» جرویز به تولید رسیده است. «چارلی هنسن» تهیه‌کننده‌ی سریال است و «دانکن هیز» و جرویز تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه‌اند. «پنه‌لوپه ویلتون»، «دیوید بردلی»، «اشلی جنسن»، «تام بسدن» و «کری گلدیمن» نقش‌های پیشین خود را تکرار خواهند کرد.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

جرویز که اخیراً میزبان گلدن گلوب ۲۰۲۰ بود و بعد از آن ادعا کرد که برای بازگشت به این مراسم زیادی پیر است. با این حال او پیش از برگزاری مراسم اسکار در پاسخ به یکی از خوانندگانش در توئیتر که پرسیده بود اگر او مجری اسکار بود بهترین شوخی‌اش در ابتدا چه می‌توانست باشد، به انتقاد از این گردهمایی پرداخت.

جرویز در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت: «آمریکا! سریال «آخرت» را از نت‌فلیکس بدون وقفه نگاه کنید. در مورد مردی است که می‌فهمد بشر موجودی تهوع‌آور و خودشیفته است، بنابراین افسرده و خشمگین می‌شود و اراده‌ی زندگی را از کف می‌دهد. در غیر این صورت، می‌توانید مراسم اسکار را ببینید و خودتان این احساسات را تجربه کنید.»

او با ارسال توئیت دیگری گفت: «مشتاق شنیدن سخنرانی‌های الهام‌بخش شما در مورد برابری هستم، و فوق‌العاده است که سه ساعتی که در اینجا سپری می‌کنید تنها فرصتی است که این هفته کارکنان کم‌درآمد و مهاجر خانه‌های شما برای خوابیدن به دست می‌آورند.»

جرویز در مراسم گلدن گلوب به صراحت از تزویر حاضرین در مراسم انتقاد کرد و خطاب به مهمانان گفت: «اگر برنده‌ شدید، روی صحنه بیایید، جایزه‌ی کوچک خود را دریافت کنید... از ایجینت و پروردگار خود تشکر کنید و گورتان را گم کنید. هیچ‌کس به عقاید سیاسی و فرهنگی شما اهمیت نمی‌دهد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید