news-background
news-background

تاریخ پخش فصل دوم سریال The Boys مشخص شد

آمازون پرایم ویدیو جمعه شب اعلام کرد که سه اپیزود ابتدایی از فصل دوم سریال ابرقهرمانی «پسران» (دانود سریال The Boys با لینک مستقیم) را جمعه ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند و اپیزودهای بعدی هر جمعه به صورت هفتگی در دسترس قرار می‌گیرند تا پخش آن‌ها ۹ اکتبر به پایان برسد. این تاریخ در حین برگزاری یک جلسه‌ی مجازی با حضور بازیگران سریال اعلام شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«اریک کریپکی» نویسنده‌ی «پسران» می‌گوید فصل دوم سریال «دیوانه‌وارتر، عجیب‌تر، پرهیجان‌تر و احساسی‌تر» خواهد بود و به شوخی اعلام می‌کند:‌ «جناب «جراح کل» اصرار کردند که ما سه اپیزود ابتدایی فصل را ۴ سپتامبر پخش کنیم، سپس پنج اپیزود باقی مانده را به صورت هفتگی روی ایر ببریم. ما می‌خواستیم به شما برای وحشت‌زده‌ شدن، هضم وقایع، بحث در مورد آن و هبوط از آسمان زمان کافی بدهیم، و بعد دوز بعدی را تقدیم کنیم. ما فقط به سلامت شما فکر می‌کنیم. امیدواریم که شما هم به اندازه‌ی ما از این فصل لذت ببرید.»

در فصل جدید، «پسران» در حال فرار از چنگ قانون دیده خواهند شد و می‌کوشند با «وات» مبارزه کنند. «هیویی» با بازی «جک کوئید»، «شیر مادر» با بازی «لز آلونسو»، «فرنچی» با بازی «تومر کاپون» و «کیمیکو» با بازی «کارن فوکوهارا» تلاش می‌کنند خود را با شرایط جدید وفق دهند، در حالی که اثری از «بوچر» با بازی «کارل اربان» نیست. «ارین موریاتی» در نقش «استارلایت»، «دامینیک مک‌الیوت» در نقش «کوئین میو»، «جسی تی. آشر» در نقش «ای-ترین»، «چیس کرافورد» در نقش «دیپ»، «نیتان میچل» در نقش «بلک نوآر»، «آنتونی استار» در نقش «هوم‌لندر» و «آیا کش» در نقش «استورم‌فرانت» دیگر بازیگران این فصل خواهند بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هشت اپیزود فصل از طریق پرایم ویدیو در اختیار مخاطبین ۲۰۰ کشور جهان قرار می‌گیرد. این سریال با همکاری سونی پیکچرز تله‌ویژن و استودیوهای آمازون تولید شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید