news-background
news-background

تاریخ پخش سریال The Witcher با انتشار تریلر دوم مشخص شد

سریال «ویچر» (The Witcher) نت‌فلیکس در نمایشگاه کامیک-کان سن دیه‌گوی امسال با انتشار اولین تریلر و معرفی شخصیت‌ها سر و صدای زیادی به پا کرد، اما شبکه تا امروز رسماً تاریخ پخش آن را فاش نساخته بود. نت‌فلیکس دقایقی پیش از دویمن تریلر سریال رونمایی کرد تا مشخص شود که فصل اول «ویچر» نه ۱۷ دسامبر بلکه ۲۰ دسامبر امسال (جمعه، ۲۹ آذر ۱۳۹۸) از راه می‌رسد. پیش از این براساس متنی که در صفحه‌ی فیسبوک شبکه منتشر شده و سپس حذف شده گزارش شده بود که سریال ۱۷ دسامبر پخش می‌شود.

«هنری کویل» که نقش «گرالت» را در سریال ایفا کرده تابستان گذشته در کامیک-کان در مورد شخصیتش گفته بود: «این‌گونه نیست که ویچر نباید تصمیمات اخلاقی بگیرد، این افسانه‌ است که آن‌ها احساس ندارند، اما این مسئله آنان را از یک هیولا متمایز می‌سازد. گرالت فراتر از این‌ خصوصیات است.»

سریال «ویچر» از مجموعه کتاب فانتزی پرفروشی به همین نام اقتباس شده و داستان حماسی «گرالت ریویایی» را بازگو می‌کند که یک شکارچی هیولای تنهاست و سعی دارد جایگاهش را در این دنیا بیابد. «آنیا شالوترا» در نقش ینیفر، «فرایا آلن» در نقش سیری، «جودی می»، «آدام لیوای»، «میانا برنینگ»، «میمی ندیونی»، تریکا ویلسون-رید»، «اما اپلتون»، «ایمون فرن»، «جوئی بیتی»، «لارس میکلسن»، «رویس پیرسن»، و «آنا شفر» از جمله دیگر بازیگران این سریال خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ۰۷:۴۵

تا 29آذر یکسال طول میکشه?

نمایش اسپویل
۹ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۲۰

wow!

نمایش اسپویل
۹ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۰۷

اوووووووووفف

نمایش اسپویل
۹ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۴۰

تریلر خفنی بود

نمایش اسپویل