news-background
news-background

پاندمی جهانی به روایت «استیون کینگ»؛ تاریخ پخش سریال The Stand مشخص شد

فیلم‌ها و سریال‌های بسیار زیادی تا امروز از آثار «استیون کینگ» اقتباس شده. استاد وحشت با آثار پرشمارش بر اساس ایده‌های متنوع که با روندی ثابت منتشر می‌شوند و استودیوها را برای اقتباس به نبرد وادار می‌کنند شناخته می‌شود. با این وجود، این نویسنده کمتر در توسعه‌ی اقتباس‌ها مشارکت می‌کند. اما برای اقتباس جدید «ایستادگی» (دانلود سریال The Stand با لینک مستقیم) که داستانش شباهت‌های زیادی به دنیای امروز دارد، کینگ احساس کرده که باید در نگارش فیلمنامه همکاری کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«ورایتی» گزارش داده است که شبکه‌ی CBS All Access تاریخ پخش سریال هیجان‌انگیز کینگ را اعلام کرده. علاوه بر تاریخ پخش سریال در اواخر سال جاری میلادی، فاش شده است که خود کینگ فیلمنامه‌ی اپیزود پایانی را به نگارش درمی‌آورد و داستان رمان «ایستادگی» را فراتر می‌برد.

«بنجامین کاول» نویسنده‌ی سریال می‌گوید: «در طول دو سالی که برای تولید «ایستادگی» وقت صرف کردیم، همگی مسئولیت سنگین اقتباس از اثری که شاید محبوب‌ترین کار یکی از محبوب‌ترین نویسندگن دنیا باشد را احساس کردیم، اما هیچ یک از ما تصور نمی‌کردیم که شاهکار ۴۰ ساله‌ی «استیون کینگ» در مورد یک پاندمی جهانی تا این اندازه با دنیای امروز مرتبط شود. ما مفتخریم که این داستان حماسی و گسترده شامل بخشی که «استیون کینگ» دهه‌ها تمایل داشت به آن اضافه کند را بازگو می‌کنیم. به سریال و کوشش آن برای جستجوی امید و معنا در این دوران بی‌سابقه افتخار می‌کنیم و مشتاقیم که آن را با جهان به اشتراک بگذاریم.»

رمان «ایستادگی» داستانی در مورد زمین در دوران آخرالزمان روایت می‌کند که یک بیماری مرگ‌بار بخش زیادی از جمعیت انسان‌ها را از بین برده. دو اپیزود از این سریال توسط «جاش بون» کارگردانی شده که آماده‌ی اکران فیلم ابرقهرمانی‌اش «جهش‌یافتگان جدید» (دانلود فیلم The New Mutants با لینک مستقیم) می‌شود. بازیگران «ایستادگی» شامل «الکساندر اسکارزگارد»، «جیمز مارسدن»، «ادیسا یانگ»، «جوان آدپو»، «امبر هرد»، «اوون تیگو»، «هنری زاگا»، «برد ویلیام هنه»، «آیرین بدارد»، «نت وولف»، «هدر گراهام»، «کاترین مک‌نامارا»، «ناتالی مارتینز»، «همیش لینکلیتر» و «گرگ کینیر» می‌شوند.

سریال «ایستادگی» ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر ماه ۱۳۹۹) از شبکه‌ی CBS All Access پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید