news-background
news-background

تاریخ پخش سریال فانتزی Sweet Tooth با انتشار اولین تریلر مشخص شد

 

چند ماه پس از پایان فیلمبرداری سریال فانتزی «سوییت توث» (Sweet Tooth)، نت‌فلیکس از اولین تصاویر رسمی این اقتباس تلویزیونی رونمایی کرد.

داستان سریال بر روی یک انسان-گوزن به نام گاس با بازی «کریستین کانوری» و ولگردی با بازی «تامی جپرد» تمرکز می‌کند که ماجراجویی شگفت‌انگیزی برای یافتن معنای خانه آغاز کرده‌اند. هشت اپیزود او این سریال جمعه ۴ ژوئن به صورت همزمان از نت‌فلیکس پخش خواهد شد. تولید «سوییت توث» از سال ۲۰۱۶ آغاز شده است اما کتاب‌های کامیک آن حتی پیش‌تر منتشر شده بودند.

«جیم میکل» شورانر، نویسنده، و تهیه‌کننده اجرایی سریال با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «می‌خواستیم سریالی بسازیم که گریز و ماجراجویی را نشان داد، جایی که طبیعت دوباره بر دنیایی حکمران شده که به داستان‌های افسانه‌ای شبیه است. سوییت توث نوع جدیدی از یک قصه دیستوپیایی بسیار امیدوارکننده و خوشایند است. ما می‌خواستیم مردم را به دنیای زیبایی و امید و ماجراجویی دعوت کنیم. داستانی پرفراز و نشیب است – سوار بر قطار خواهیم شد، به قله‌ها صعود می‌کنیم، در میان جنگل‌ها می‌دویم. این سریال در مورد معنای خانواده و خانه است و اینکه چرا امیدوار بودن به بشریت اهمیت دارد.»

در خلاصه داستان سریال آمده است: «ده سال قبل «ویرانی بزرگ» در دنیا خرابی به بار آورده و موجب ظهور موجوداتی دوگانه شده است – نوزادانی که با اعضای انسانی و حیوانی. بسیاری از انسان‌ها که نمی‌دانند این موجودات موجب پیدایش یک ویروس شده‌اند یا نه، شکار آن‌ها را آغاز کرده‌اند. یک گوزن-پسر به نام گاس پس از یک دهه زندگی در جنگل، به شکلی غیرمنتظره رفیق راه ولگردی به نام جپرد با بازی «نانسو آنوزی» می‌شود. آن‌ها در سرزمین‌های باقی مانده از آمریکا یک ماجراجویی فوق‌العاده آغاز می‌کنند و به دنبال یافتن پرسش‌های خود می‌گردند. اما داستان آن‌ها مملو از دوستان و دشمنان غیرمنتظره است، و گاس به‌زودی به این حقیقت پی می‌برد که دنیای پرخطر بیرون از جنگل بسیار پیچیده‌تر از تصورش بوده است.»

دیگر بازیگران سریال «عادل اختر»، «آلیزا ولانی»، «استفانیا لاوی اوولن»، «دنیل رامیرز»، «نیل سندیلندز» و «ویل فورته» خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید