news-background
news-background

تاریخ پخش سریال Snowpiercer سرانجام اعلام شد

سریال «برف‌شکاف» (Snowpiercer) از سال ۲۰۱۶ با دو شورانر مراحل توسعه‌ی عجیبی پشت سر گذاشته و از شبکه‌ی TNT به TBS و سپس دوباره به TNT در رفت و آمده بوده، در حالی که سفارش ساخت فصل دوم را هم دریافت کرده است.

«دیوید دیگز» بازیگر «برف‌شکاف» چهارشنبه شب در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» در کالیفرنیا در پاسخ به این پرسش که چرا تولید فصل اول این همه به درازا کشیده می‌گوید: «ساختن اثر باکیفیت وقت می‌برد.»

«گریم منسون» شورانر سریال اضافه می‌کند: «سریال تولد دشواری را تجربه کرد. عنوان بسیار جذابی است و من یکی از طرفداران کارگردان نسخه‌ی سینمایی [به کارگردانی «بونگ جون-هو»] و رمان‌های تصویری آن هستم. اقتباس صحیح زمان زیادی طول کشید اما بالأخره انجام شد.»

دیگز در پاسخ به اینکه چرا بازیگران از جمله «جنیفر کانلی» به دنبال بروز مشکلات از پروژه جدا نشدند به شوخی می‌گوید: «فکر می‌کنم اگر می‌خواستیم هم نمی‌توانستیم. قرارداد داشتیم.»

منسون در خصوص اینکه اپیزود آزمایشی اول نسبت به اپیزود آزمایشی احیا شده تا چه میزان به هم شبیه بودند می‌گوید: «کمی جلوه‌های ویژه به آن افزوده شد اما سریال از نو متولد شد. وقتی که من به پروژه ملحق شدم، پیشنهادات به کلی متفاوتی ارائه کردم.»

داستان سریال هفت سال پس از یخ زدن زمین روی می‌دهد و زندگی بازماندگان نسل بشر را روایت می‌شود که در یک قطار توقف‌ناپذیر ساکن می‌شوند. مضامین موجود در قصه شامل بی‌عدالتی اجتماعی و بقاست.

منسون در پاسخ به این پرسش که آیا سریال هم مانند فیلم جون-هو تلخ است یا نه می‌گوید: «من می‌خواستم یک درام شخصیت محور بسازم و طبقات اجتماعی را در تمامی اپیزودها بشناسانم.» او در مورد اینکه آیا آدمخواری در سریال وجود دارد یا نه پاسخ می‌دهد: «برای طرفداران آدمخواری به اندازه‌ی کافی صحنه‌های مرتبط با آدمخواری وجود دارد، اما این هسته‌ی اصلی سریال را تشکیل نمی‌دهد.»

منسون در مورد احتمال بازگشت شخصیت «ویلفورد» فیلم «برف‌شکاف» با بازی «اد هریس» تنها جواب می‌دهد: «خواهیم دید.»

«برف‌شکاف» یکشنبه ۳۱ می (۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۹) از شبکه‌ی TNT پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید