news-background
news-background

تاریخ پخش سریال انیمیشن What If مارول با انتشار تریلر جدید اعلام شد

با نزدیک شدن سریال «لوکی» (Loki) به انتهای فصل اول، و اکران «بیوه سیاه» (Black Widow) در سراسر دنیا از همین آخر هفته، مارول خود را آماده رونمایی از پروژه‌های جدیدش می‌کند. لحظاتی پیش این استودیو تریلر جدید سریال انیمیشن «چه می‌شود اگر...؟» (What If) را منتشر و تاریخ پخش آن را اعلام کرد.

این سریال انیمیشن ۱۱ آگست آینده (۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۰) از دیزنی+ پخش خواهد شد، به این معنا که فاصله میان پروژه‌های مارول در این شبکه حدود یک ماه خواهد بود. در این سریال شخصیت‌هایی چون «پگی کارتر» سرم ابرسرباز دریافت می‌کنند، «تی‌-چالا» به «استار-لرد» تبدیل می‌شود و بعضی از شخصیت‌ها به زامبی.

در این مجموعه روایت‌های جدید و اغلب عجیبی از «دنیای سینمایی مارول» به صورت انیمیشن بازگو خواهد شد و «کریس همسورث»، «مارک رافلو»، «ساموئل ال. جکسون»، «جاش برولین»، «پل راد»، «ناتالی پورتمن»، «جرمی رنر»، «مایکل داگلاس»، «مایکل بی. جوردن»، «سباستین استن»، «مایکل روکر»، «تام هیدلستون» و بسیاری دیگر از بازیگران فیلم‌های مارول در آن صداپیشگی می‌کنند. «جفری رایت» بازیگر «وست‌ورلد» نیز صداپیشه این سریال خواهد بود.

«ای‌سی بردلی» نویسنده سریال در مصاحبه با «دیسکاسینگ فیلم»‌ می‌گوید: «کوین [فایگی] گفت که ما می‌خواهیم همه فیلم‌ها به شکلی جدید نشان دهیم، شاید منطقی نباشد اما هر اپیزود در مورد یک فیلم نیست. در ویدیویی که در رویداد دیزنی نشان داده شد، تصویری از «استارلرد تی‌چالا» وجود دارد چون ما می‌خواستیم ببینیم چه می‌شود اگر دنیای «پلنگ سیاه» و «نگهبانان کهکشان» در هم بیامیزند؟ در آن صحنه دو دنیا، دو تا سه فیلم، به شکلی جدید در هم آمیخته شده.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید