news-background
news-background

تاریخ پخش بخش دوم سریال Lupin با انتشار تریلر جدید مشخص شد

 

«بخش دوم» سریال فرانسوی «لوپن» (Lupin) در قالب پنج اپیزود در ماه ژوئن از راه می‌رسد. نت‌فلیکس دقایقی قبل با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد که نیمه دوم فصل او یا بخش دوم این سریال پربیننده را ۱۱ ژوئن پخش می‌کند.

«عمر سی» در این سریال نقش شخصیتی به نام «اسن دیوپ» را بازی می‌کند که «آرسن لوپن» معروف‌ترین سارق دنیا و استاد تغییر ظاهر را الگوی خود قرار می‌دهد. داستان پنج اپیزودی «لوپن» در پاریس روی می‌دهد و شخصیت دیوپ با بازی سی را به عنوان نوجوانی معرفی می‌کند که می‌بیند پس از مرگ پدرش در پی متهم شدن به جنایتی که مرتکب نشده، زندگی‌اش دگرگون شده است. دیوپ می‌خواهد انتقام پدرش را بگیرد و هر کسی را که سر راهش ببیند کنار می‌زند.

سریال «لوپن» اولین عنوان تلویزیونی فرانسوی است که به فهرست ۱۰ سریال برتر نت‌فلیکس در آمریکا راه پیدا کرده است. «لوپن در چهار هفته‌ی اول انتشار بر روی نت‌فلیکس رکورد ۷۰ میلیون بیننده را ثبت کرده است. این رکورد سریال را بالاتر از «بریجرتون» (Bridgerton) با ۶۳ میلیون بیننده و «گامبی وزیر» (The Queen’s Gambit) با ۶۲ میلیون بیننده قرار می‌دهد. نت‌فلیکس گزارش داده بود که «لوپن» در کشورهای برزیل، ویتنام، آرژانتین، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، لهستان، هلند، فیلیپین، سوئد و بسیاری کشورهای دیگر در رتبه‌ی اول قرار گرفته است. «لوپن» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۳ درصد دریافت کرده است.

«لویی لوتریه» که سابقه‌ی کارگردانی «هالک شگفت‌انگیز» (The Incredible Hulk) و «مأمور انتقال ۲» (Transporter 2) را دارد، اپیزودهای اول تا سوم را و «مارسلا سعید» اپیزودهای چهارم و پنجم را کارگردانی کردند. دو اپیزود اول بخش دوم توسط «لودویک برنارد» و سایر اپیزودها توسط «هوگو گلین» کارگردانی شده‌اند.

بخش دوم سریال «لوپن» ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۰) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید