news-background
news-background

تاریخ فیلمبرداری White Noise «نوآح بامبک» مشخص شد

در سومین فیلم اریجینال بامبک برای نت‌فلیکس «آدام درایور» و «گرتا گرویک» بازی می‌کنند.

 

«نوآح بامبک» با امضای یک قرارداد جدید همکاری خود با نت‌فلیکس را ادامه داد. این کارگردان طبق این قرارداد تا چند سال آینده فیلم‌هایی را برای نت‌فلیکس نوشته و کارگردانی خواهد کرد. او تاکنون «داستان‌های مایروویتس» (The Meyerowitz Stories) و «داستان زناشویی» (Marriage Story) را برای این شبکه ساخته که هر دوی آن‌ها با تحسین منتقدین همراه شده‌اند. «داستان زناشویی» او شش نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم را در سال ۲۰۲۰ کسب کرد و برای «لورا درن» اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل را به ارمغان آورد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اگرچه بامبک دو فیلم برای نت‌فلیکس ساخته اما این اولین قراردادی است که میان فیلمساز و شبکه به امضاء می‌رسد. اولین پروژه‌ی بامبک برای نت‌فلیکس اقتباس سینمایی از رمان «برفک» (White Noise) نوشته‌ی «دان دلیلو» است. بامبک به همراه «دیوید هیمن» تهیه‌کننده‌ی این فیلم نیز خواهد بود. پیش‌تر گزارش شده بود که «آدام درایور» و «گرتا گرویگ» در این فیلم نقش‌های اول را بازی می‌کنند، اما به تازگی فیلمبرداری پروژه از بهار آینده به تأیید رسیده است.

بامبک در مورد قراردش با نت‌فلیکس می‌گوید: «وقتی که کارم را در صنعت فیلمسازی شروع کردم رؤیای یک خانه را داشتم. بیست و پنج سال طول کشید اما ارزش صبر کردن را داشت. بسیار خوشحالم که با تد ساراندوس و اسکات استوبر و دیگر اعضای نت‌فلیکس که همکاران، دوستان و خانواده‌ای فوق‌العاده‌اند همکاری می‌کنم.»

ساراندوس مدیر عامل نت‌فلیکس اضافه می‌کند: «در طول دو دهه‌ی گذشته نوآح شخصی‌ترین و تأثیرگذارترین فیلم‌های سینمای آمریکا را نوشته و کارگردانی کرده. وقتی که ما تقریباً چهار سال قبل همکاری خود را آغاز کردیم، او فوراً مثل یکی از اعضای خانواده ماه شد و من خوشحالم که سرانجام پیوستن او را رسمی می‌کنیم.»

بامبک با «برفک» برای اولین بار یک فیلم اقتباس‌شده کارگردانی می‌کند، اما پیش‌تر با «اصلاحیه‌ها» (The Corrections) HBO سابقه‌ی مشارکت در یک اقتباس تلویزیونی را داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید