news-background
news-background

تاریخ شروع فیلمبرداری فصل چهارم Stranger Things مشخص شد

سریال «چیزهای عجیب» (دانلود سریال Stranger Things با لینک مستقیم) نت‌فلیکس آماده‌ی بازگشت به فیلمبرداری می‌شود. این سریال پرچمدار شبکه قرار است از ۲۸ سپتامبر فیلمبرداری فصل چهارم را در جورجیا از سر بگیرد. با این حال، احتمال تغییر این تاریخ وجود خواهد داشت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«چیزهای عجیب» پیش از توقف فیلمبرداری در تاریخ ۱۳ مارس به علت شیوع ویروس کرونا، اولین مراحل تولید را پشت سر می‌گذاشت. «برادران دافر» نویسندگان سریال ۱۴ فوریه گزارش کردند که فصل چهارم به زودی وارد مرحله‌ی تولید خواهد شد. آن‌ها در آن زمان اولین تیزر فصل چهارم را هم منتشر و سرنوشت شخصیت «هاپر» با بازی «دیوید هاربر» را فاش کردند. چند هفته بعد و در تاریخ ۳ مارس، سازندگان با ارسال تصویری از جلسه‌ی فیلمنامه‌خوانی آغاز فیلمبرداری را به تأیید رساندند.

نویسندگان «چیزهای عجیب» از وقفه‌ی ایجاد شده برای به پایان رساندن فیلمنامه‌ی فصل چهارم استفاده کردند. انتظار می‌رود این فصل در قالب هشت اپیزود ساخته شود. دافرها فاش کردند: «شخصیت «هاپر» در کامچوتکا روسیه زندانی شده، در حالی که در آمریکا وحشت شروع به پدیدار شدن کرده، چیزی که مدت‌ها مدفون بود، چیزی که همه‌چیز را به هم متصل می‌کند. فصل چهارم بزرگ‌ترین و ترسناک‌ترین فصل سریال خواهد بود و ما مشتاقیم که هرچه زودتر همه آن را ببینند. در همین حین – برای مردم آمریکا دعا کنید.»

در پایان فصل سوم سریال، «جویس بایرز» با بازی «واینونا رایدر» پسرانش و «الون» با بازی «میلی بابی براون» را از ایندیانا خارج می‌کند تا زندگی جدیدی آغاز کند. نت‌فلیکس سفارش ساخت فصل چهارم این سریال درام فراطبیعی را سپتامبر سال ۲۰۱۹ صادر کرد و با برادران دافر قرارداد بست.

علاوه بر هاربر، رایدر، بابی براون، بازیگران دیگر سریال در فصل‌های گذشته «فین ولفهارد»، «گلن ماتارازو»، «نوآح اشنپ»، «کیلب مک‌لاکلین»، «ناتالیا دایر»، «جو کیری»، و «چارلی هیتون» بوده‌اند.

مت و راس دافر خالق «چیزهای عجیب» محصول استودیوهای «۲۱ لپس اینترتینمنت» و «مانکی مسکر» بوده‌اند. این برادران دوقلو نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید