news-background
news-background

تاریخ شروع فیلمبرداری سریال Obi-Wan Kenobi با معرفی ۱۰ بازیگر جدید از جمله کارگردان Uncut Gems اعلام شد

«جول اجرتون» و «بانی پیس» نقش‌های پیشین خود در دنیای «جنگ ستارگان» را تکرار می‌کنند.

 

دیزنی تأیید کرد که تولید سریال «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) در ماه آوریل آغاز خواهد شد. این مجموعه که اسپین‌آف «جنگ ستارگان» (Star Wars) است، داستانی حول محور شخصیت «اوبی وان» با بازی «یوان مک‌گرگور» روایت می‌کند که در فیلم‌های پیش‌درآمد «جرج لوکاس» نقش‌آفرینی کرده بود.

در خلاصه‌ی داستان رسمی سریال آمده است: «داستان سریال ۱۰ سال پس از وقایع «جنگ ستارگان انتقام سیث» (Star Wars: Revenge of the Sith) روی می‌دهد جایی که کنوبی با بزرگ‌ترین شکست خود یعنی سقوط و فساد بهترین دوستش «آناکین اسکای‌واکر» و تبدیل شدنش به «دارث ویدر» روبرو شده.»

در فیلم‌های لوکاس نقش آناکین در مقابل مک‌گرگرو به «هیدن کریستنسن» سپرده شد و او قرار است در سریال جدید دیزنی+ این نقش خود را تکرار کند. علاوه بر مک‌گرگور و کریستنسن، ۱۰ بازیگر دیگر از جمله «موزس اینگرام»، «جول اجرتون»، «بانی پیس»، «کمیل نانجیانی»، «ایندیرا وارما»، «روپرت فرند»، «اوشی جکسون جونیور»، «سونگ کانگ»، «سایمون کسل» و «بنی سفدی» به سریال ملحق شده‌اند.

«بنی سفدی» یکی از کارگردانان فیلم مستقل «جواهر تراش‌نخورده» (Uncut Gems) است که برای اولین بار در یک چندگانه‌ی جریان اصلی می‌پیوندد. او در فیلم «تکه‌های یک زن» (Pieces of a Woman) نت‌فلیکس و «اوقات خوش» (Good Time) مقابل «رابرت پتینسون» جلوی دوربین رفته است.

«موزس اینگرام» دیگر بازیگری است که به جذابیت‌های سریال «اوبی-وان کنوبی» می‌افزاید. او اخیراً در سریال «گامبی وزیر» (The Queen's Gambit) مقابل «آنیا تیلور جوی» دیده شده است. «کمیل نانجیانی» نیز با فیلم ابرقهرمانی «جاودانان» (Eternals) سابقه‌ی همکاری با دیزنی را داشته است. اجرتون و پیس در پیش‌درآمد «جنگ ستارگان» نقش‌های «عمو بن» و «عمه برو» را بازی کرده بودند.

اضافه شدن اجرتون و پیس نشان می‌دهد که احتمال حضور «لوک اسکای‌واکر» جوان در این سریال وجود دارد. این شخصیت در زمان وقوع حوادث سریال ۹ ساله است.

تهیه‌کنندگان سریال «کیتلین کندی»، «دبرا چون»، «یوان مک‌گرگور» و «جابی هارولد» نویسنده است. «دبرا چو» که سابقه‌ی کارگردانی سریال «مندلوری» (The Mandalorian) دیزنی+ را دارد، برای کارگردانی «اوبی-وان کنوبی» انتخاب شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید