news-background
news-background

تاریخ اکران Tenet و Matrix 4 و Wonder Woman 1984 سرانجام تغییر کرد

فیلم «عقیده» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) برادران وارنر سرانجام با تأخیر مواجه شد و به جای ۱۷ ژوئیه باید دو هفته دیرتر و در تاریخ ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۹) اکران شود. استودیو با همکاری سالن‌داران قرار است در تاریخ ۱۷ ژوئیه در عوض فیلم «تلقین» (دانلود فیلم Inception با لینک مستقیم) را به مناسبت دهمین سالگرد انتشار دوباره اکران کند. مخاطبین در این رویداد امکان دیدن بخش‌هایی دیده‌نشده از فیلم «عقیده» را خواهند داشت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

استودیوی سولستیس نیز اعلام کرد که فیلم «مختل» (دانلود فیلم Unhinged با لینک مستقیم) با بازی «راسل کرو» را از ۱ ژوئیه به ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹) موکول کرده است. به این ترتیب در آخر هفته‌ی «روز استقلال» فیلمی در آمریکا روی پرده نخواهد رفت.

«زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (دانلود فیلم Wonder Woman 1984 با لینک مستقیم) وارنر هم از ۱۴ آگست به ۲ اکتبر امسال (۱۱ مهر ماه ۱۳۹۹) خواهد رفت. با حذف این فیلم و «ایوان تک و تنها» (دانلود فیلم The One and Only Ivan با لینک مستقیم) دیزنی از آخر هفته‌ی ۱۴ آگست، در حال حاضر این تاریخ خالی شده و هیچ فیلمی روی پرده نخواهد رفت. این احتمال وجود دارد که «مولان» (دانلود فیلم Mulan با لینک مستقیم) به این آخر هفته موکول شود. برادران وارنر سال گذشته اولین آخر هفته‌ی اکتبر را به فرصتی طلایی تبدیل کرد و با «جوکر» (دانلود فیلم Joker با لینک مستقیم) ۹۶.۲ میلیون دلار در افتتاحیه فروخت و رکوردشکنی کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

انتظار می‌رود تغییر در تاریخ اکران «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» جابه‌جایی‌های بیشتری را به وجود آورد. پارامونت قرار است فیلم «بدون پشیمانی» (دانلود فیلم Without Remorse با لینک مستقیم) با بازی «مایکل بی. جوردن» را در ۱۴ آگست روی پرده ببرد. تغییرات مکرر در تاریخ‌های اکران بازاریابی و تبلیغات استودیوهای بزرگ را به مشکلات جدی و بی‌سابقه‌ای مواجه کرده. برای نمونه اسباب بازی‌های فیلم اکران نشده‌ی «مینیون‌ها: ظهور گرو» (دانلود فیلم Minions: The Rise of Gru با لینک مستقیم) از هم اکنون در فروشگاه‌ها به خریداران عرضه شده است.

تغییرات به همین جا ختم نشدند و برادران وارنر به دنبال تغییر تاریخ اکران «عقیده» و «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» اعلام کرد که «ماتریکس ۴» (دانلود فیلم The Matrix 4 با لینک مستقیم) را از ۲۱ می ۲۰۲۱ به ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۱) موکول خواهد کرد.

علاوه بر این فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» (دانلود فیلم Godzilla vs. Kong با لینک مستقیم) به جای نوامبر آینده در تاریخ ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) روی پرده می‌رود. لاینزگیت در حال حاضر قرار است فیلم «اسپایرال» (دانلود فیلم Spiral با لینک مستقیم) که ریبوت چندگانه‌ی «اره» (Saw) خواهد بود را در این تاریخ اکران کند. وارنرها اعلام کردند فیلم «تام و جری»‌ (دانلود فیلم Tom & Jerry با لینک مستقیم) را هم از دسامبر آینده به ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) موکول می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید