news-background
news-background

تاریخ اکران فیلم تحسین‌شده CODA؛ Marsh King’s Daughter «دیزی ریدلی» پخش‌کننده پیدا کرد

فیلم «کودا» (CODA) که در جشنواره ساندنس گذشته با قراردادی ۲۵ میلیون دلاری توسط اپل خریداری شد، ۱۳ آگست آینده در سالن‌های سینما و پلتفرم اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

این فیلم درام تاریخی با نویسندگی و کارگردانی «شان هیدر» در مورد یک دانش‌آموز در مقطع دبیرستان است که تنها فرد دارای شنوایی در خانواده‌ی ناشنوای خود است و باید بین حفظ اتحاد خانواده و تعقیب رؤیاهایش یکی را انتخاب کند. این فیلم در شب افتتاحیه بخش مسابقه درام‌های آمریکایی ساندنس روی پرده رفت.

«کودا» که مخفف «فرزند بزرگسالان ناشنوا» (Child of Deaf Adults) است، سرگذشت «روبی» با بازی «امیلیا جونز» را دنبال می‌کند، تنها عضو شنوای یک خانواده‌ی ناشنوا. وقتی که کسب و کار ماهیگیری خانواده تهدید می‌شود، او دو راه تعقیب رؤیای موسیقی و ترس از ترک والدینش را پیش روی خود می‌بیند. این فیلم بر اساس یک اثر فرانسوی (La Famille Bélier) ساخته شده است. «یوجین دربز»، «مارلی ماتلین» و «فردیا والش پیلو» از جمله دیگر بازیگران «کودا» بوده‌اند.

فیلم تریلر «دختر مارش کینگ» (The Marsh King’s Daughter) به کارگردانی «نیل برگر» و بازی «دیزی ریدلی» توسط استودیوی اس‌تی‌اکس خریداری شده است. این استودیو پیش‌تر فیلم پرفروش «مزیت» (The Upside) برگر را نیز پخش کرده بود.

«دختر مارش کینگ» که اقتباسی است از رمان «کارن دیون»، داستانی در مورد هلنا با بازی ریدلی روایت می‌کند، زنی که به ظاهر یک زندگی معمولی دارد اما رازی تلخ در سینه‌اش نهفته است: پدرش «مارش کینگ» معروف مردی است که سال‌ها او و مادرش را حبس کرده. هلنا که عمری است تلاش می‌کند گذشته‌اش را فراموش کند ناگهان با پدرش که به شکلی غیرمنتظره از زندان فرار کرده رویارو شده است.

فیلمنامه‌ی این فیلم توسط «مارک ال. اسمیت» و «ال اسمیت» به نگارش درآمده است. اس‌تی‌اکس «دختر مارش کینگ» را در بریتانیا، هند و ایرلند اکران می‌کند. ریدلی قرار است در فیلم بلند دیگری به نام «یخ زیر او» (The Ice Beneath Her) برای این استودیو بازی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید